اخبار آموزش و پرورشاخبار و اطلاعیه - سازمان سنجش آموزش کشوراخبارفرهنگیانپرطرفدارترین اخباری داغ امروزصفحه نخست

محدودیت سنی برای تربیت معلم از طریق کنکورچقدر است؟

محدودیت سنی برای تربیت معلم از طریق کنکورچقدر است؟
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال است، سال قبل بسیاری همکاران متقاضی بودند و توصیه شورای عالی آموزش و پرورش هم افزایش سن بود و آن را به ۲۴ سال افزایش دادیم.

محسن حاجی میرزایی در حاشیه گفت وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه چهار حوزه توسعه مهارت، کودکان بازمانده از تحصیل، رفع محرومیت های آموزشی، توسعه تعاونی ها و تقویت فرهنگ کار و اشتغال و کارآفرینی عرصه های مشترک بین دو وزارتخانه است که در این بار ه گفت وگو کردیم گفت: طی سال گذشته زمینه های مختلفی برای همکاری بررسی شده است و امروز به طور خاص درباره توسعه تعاونی ها و ارائه همکاری ها و کمک های وزارت رفاه به حوزه تعاونی های وزارت آموزش و پرورش توافق نامه ای را امضا کردیم.

حاجی میرزایی همچنین درباره گلایه گروه های مشمول استخدامی که به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند و باید آزمون اصلح و حدنصاب نمره ۷۰ درصد را کسب کنند گفت: این امر کاملا با قانون منطبق است و آنها که یک سال دوره آموزشی ببینند باید مهارت لازم را کسب کنند، این یک دوره تفننی نیست و یک دوره جدی است. در پایان هر دوره آموزشی آزمون گرفته می شود و چیز جدیدی نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال است، سال قبل بسیاری همکاران متقاضی بودند و توصیه شورای عالی آموزش و پرورش هم افزایش سن بود و آن را به ۲۴ سال افزایش دادیم.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید