اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریصفحه نخست

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی www.sabeghe.tamin.ir, سابقه بیمه

ورود به سایت مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی www.sabeghe.tamin.ir

 

فیلم راهنمای ثبت نام

 

برای استعلام و مشاهده سوابق بیمه می توانید از یکی از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  1. مشاهده سوابق بیمه از طریق سایت سوابق بیمه
  2. مشاهده سوابق بیمه از طریق کد USSD تلفن همراه
  3. مشاهده سوابق بیمه از طریق اپلیکیشن رسمی سازمان تامین اجتماعی
  4. استعلام سوابق بیمه از طریق مراجعه حضوری به کارگزاری سازمان تامین اجتماعی

مشاهده سوابق بیمه با کد دستوری USSD

یکی دیگر از راه های مشاهده سوابق بیمه بدون دانستن شماره بیمه، استفاده از کد دستوری USSD موبایل می باشد. از این طریق می توان از تاریخ و مبلغ آخرین حق بیمه واریزی توسط کارفرمای خود اطلاع پیدا کنید.برای اینکار می توان کد دستوری #۴* را با گوشی تلفن همراه شماره گیری کرده، سپس گزینه ۳ که مربوط به تامین اجتماعی می باشد را انتخاب کنید. در منوی آمده گزینه استعلام را انتخاب کنید و پس از آن گزینه آخرین سابقه را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید. همچنین می توان #۱۴۲۰* را شماره گیری کرد و سپس گزینه استعلام را انتخاب کرد

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با مراجعه حضوری

امکان دریافت و مشاهده سوابق بیمه با مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی نیز وجود دارد. برای این کار با داشتن کارت ملی و دفترچه بیمه خود به نزدیکترین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید

 

راهنمای ثبت نام در سایت بیمه تامین اجتماعی برای مشاهده سوابق بیمه

اگر در سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام نکرده اید در ادامه نحوه ثبت نام را توضیح می دهیم تا به راحتی بتوانید سوابق خود را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که سایت تامین اجتماعی از خارج ایران مسدود می‌باشد. بنابراین به هنگام ورود از وی پی ان استفاده نکنید.

پس از ورود به سامانه https://eservices.tamin.ir/view/#/registration باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. شماره تلفن همراه باید به نام خودتان باشد در غیر اینصورت امکان ثبت نام غیرحضوری نیست و باید به صورت حضوری مراجعه کنید.

در مرحله دوم باید اطلاعات شناسنامه ای خود را وارد نموده و به مرحله بعد بروید. اگر کد ملی و شماره شناسنامه شما یکسان است کدملی خود را بدون صفر وارد کنید.

در مرحله سوم نیاز به انتخاب گذرواژه مطابق با استاندارهای توضیحات شده دارید و در ادامه باید ۳ سوال را انتخاب و پاسخ دهید. این سوالات برای بازیابی گذرواژه در زمانی که گذرواژه را فراموش می کنید استفاده می شود. سوالات و پاسخ سوالات امنیتی را در جایی ثبت و حفظ کنید تا در صورت نیاز به بازیابی گذرواژه دچار مشکل نشوید.

دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی وارد کنید تا در ثبت نام دچار مشکل نشوید. پس از ثبت نام اطلاعات شما صحت سنجی می شود و نتیجه ثبت نام از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد.

در صورتیکه نیاز به مراجعه به شعبه وجود داشت از طریق پیامک اعلام می شود و بایستی با مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید