معلمان بازنشسته ۱۴۰۰: محروم از رتبه‌بندی هستیم
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

معلمان بازنشسته ۱۴۰۰: محروم از رتبه‌بندی هستیم

🔺️جمعی از معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰: طبق توصیه مسئولان امور اداری وزارت آموزش و پرورش، که اعلام کردند رتبه‌بندی شامل حال ما می‌شود، در اول مهر ۱۴۰۰ بازنشسته شدیم. فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند در حالیکه اگر رتبه‌بندی اعمال شود، حداقل ۴ میلیون به حقوق اضافه […]

🔺️جمعی از معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰:

طبق توصیه مسئولان امور اداری وزارت آموزش و پرورش، که اعلام کردند رتبه‌بندی شامل حال ما می‌شود، در اول مهر ۱۴۰۰ بازنشسته شدیم.

فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند در حالیکه اگر رتبه‌بندی اعمال شود، حداقل ۴ میلیون به حقوق اضافه می‌شود‌.

اکنون با گذشت سه سال خبری از اعمال مزایای رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگی ما نیست.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت