صحرایی وزیر آموزش و پرورش:
▫️معلمان به گونهای آموزش میدهند که آموزش دیدهاند و چیزی را میگویند که به آنها گفته شده است، این یعنی اگر بهروز نشویم، عقبگرد میکنیم.
▫️ سرعت انتقال و یادگیری و تغییر در دورهای که ما قرار داریم بیش از هر زمان دیگر و غیر قابل توصیف است. معلمان از ما توقع دارند در به روز شدن، آنها را یاری کنیم. علم روز را در حوزه تخصص به آنها دهیم و آنچه از آنها توقع داریم را به آنها بدهیم و بعد از آنها بخواهیم؛ این به حق و به جا است.
▫️ معلمان باید در استانداردهای حوزه منابع انسانی سالی ۲۰۰ ساعت آموزش ببینند، آیا ما چنین کردهایم؟. این از مشکلات جدی ما است.
نهضت و خرید خدمات بزارید کنار چون امتحانشون پس دادن بابت اموزش بچه های مردم
فقط بلده بگه معلمان باید دویست ساعت دوره ببینم یکی نیست بهش بگه فوق العاده ویژه معلمان چطور شد و…