حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی عضو جامعه روحانیت شیراز شب گذشته در جلسه جامعه روحانیت شیراز که با میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، با اشاره به جذب معلمان در سال جدید، اظهار داشت: موضوع اصلی تربیت دانش آموزان توسط معلمان فعلی است، چرا که معلمان فعلی پاسخگوی نیاز فکری شخص دانش آموز نیستند
وی خاطرنشان کرد: معلم باید از نظر علمی و فهمی از دانش آموز بهتر باشد، اگر معلمی مسلح به سلاح حکمت نباشد، مانند پلیسی است که میخواهد بدون اسلحه با دزد مبارزه کند، دانش آموز با شبهه نمیتواند کارکردی برای جامعه داشته باشد.
وی بدحجابی در برخی مدارس را مورد توجه قرار داد و افزود: میتوانیم با زبان نرم آنان را جذب کنیم.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی