نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال جدید۱۳۹۹
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال جدید۱۳۹۹

نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال جدید۱۳۹۹ رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای پیرامون به کارگیری بازنشستگان در امر تدریس به مقدار یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری را ابلاغ کرد. به گزرش ایسنا، یارمحمد حسین بر در اطلاعیه ای خطاب به مدیران ادارات کل […]

نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال جدید۱۳۹۹

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای پیرامون به کارگیری بازنشستگان در امر تدریس به مقدار یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری را ابلاغ کرد.

به گزرش ایسنا، یارمحمد حسین بر در اطلاعیه ای خطاب به مدیران ادارات کل آموزش و پرورش استان ها تاکید کرده است: پیرو بخشنامه سال ۹۷ در خصوص به کارگیری بازنشستگان در امر تدریس حداکثر یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری (در سقف عملکرد سال قبل) اعلام می‌دارد که به کارگیری نیروهای مذکور (دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس) در سقف ساعت حق‌التدریس تخصیص یافته به استان و در صورت نیاز واقعی مناطق آموزش و پرورش بلامانع است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که ضرورت دارد پس از به کارگیری نیروهای مذکور، فایل اکسل پیوست تکمیل و حداکثر تا ۱۶ مهر به این مرکز ارسال شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت