نمونه احکام صادره شده رتبه بندی (رتبه یک آموزشیار) با توضیحات

پاسخ به سوال همکاران در مورد علت تفاوت مبلغ احکام آموزشیار معلم برای هر همکار نسبت به سایر همکاران …
رتبه آموزشیار معلم، چهل و پنج درصد مجموع حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل است که برای هر شخصی با توجه به حکم آن شخص متفاوت با سایرین خواهد بود.
( به عبارتی جمع سه آیتم حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل را ضربدر چهل و پنج و تقسیم بر صد کنید تا مبلغ رتبه آموزشیار معلم برای شما مشخص شود
چه اشکال داره مدیرسایت،بگه ازنحوه ی صدور حکم بازنشستگان اطلاع نداریم؟
سلام. با توجه به. عدم پاسخ به سوالات در خصوص رتبه بندی معلمان بازنشسته و نحوه و شرایط آن ، یقین به این گفته، که بارها شنیده ایم. (بازنشستگی =فراموش شدگی ) برایمان مسجل شد
بسیار تشکر
آیا معوقات رتبه بندی هم پرداخت پرداخت …میشود..؟
لطفا پی گیر
سلام آیانومعلمان استخدامی۱۴۰۱ شامل رتبه بندی می شوند؟
سلام. چند بار در خصوص،رتبه بندی معلمان بازنشسته در سال جاری مهر ۱۴۰۱ سوال پرسیدم ولی جواب ندادید اگر در این خصوص اطلاع دارید ممنونم میشم اگه پاسخ بدهید ممنون
جناب صفایی
مبالغ حکم را اشتباه جمع کرده آید مجددا سه آیتم حق شغل وشاغل وفوق العاده شغل را محاسبه بفرمائید
دوتا محاسبه حکم مهر ۱۴۰۰ و اول فروردین ۱۴۰۱
در مورد حکم رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۱اطلاع رسانی کنید
من هرچقدر نگاه می کنم البته به حکم مبلغ فوق العاده رتبه بندی را در بندها نمی بینم.
سلام ترمیم حقوق شامل هم شاغلین شد هم بازنشستگان و بقیه اما الان که شاغلین رتبه بندی هم می گیرند همسانسازی ما بازنشستگان چی میشه پولش هم امده ۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ت لطفا همه دوستان پیگیری نمایند
لطفا پیگیر وضعیت رتبه بندی بازنشستگان بعد از ۱۴۰۰/۶/۳۱هم باشید
درود بر شما
ضمن تشکر از اطلاع رسانی های شما دوست عزیز ، سوالم این هست که این نمونه حکمی که گذاشتید جمع سه آیتمش میشه حدود ۶۳۰۰۰۰۰ هزار تومان و ۴۵ درصدش میشه حدود ۲۸۰۰۰۰۰ هزار تومان ، ولی مبلغ افزایش در این حکم شده حدود ۱۶۰۰۰۰۰ هزار تومان !
چطوری میشه ؟
پاسخ آقای صفایی
مگه شما حکم قبلی داشتید محاسبه کردید ؟؟؟؟؟؟از کجا
خوب این حکم محاسبه شده هست
اشتباه شما اینه روی حکم محاسبه شده عدد به دست آوردید
نکته مهم
۴۵ درصد حکم سال ۱۴۰۰ نه ۱۴۰۱
حکم ناریخ اجرا مهر ۱۴۰۰
لطفا در خصوص صدور احکام معلمانی که در امسال بازنشسته شده اند اطلاع رسانی بفرمایید با تشکر