دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت، اعلام کرد:
تاکنون هیچ برنامهای برای ثبتنام مشمولان جدید سهام عدالت وجود ندارد.
بر اساس مصوبات سال ۱۳۸۵ ، سهام عدالت به ۶ دهک و ۱۸ گروه اعطا شد و پس از اتمام این فرآیند، هیچ ثبتنام جدیدی برای این طرح انجام نشده است.
در قانون بودجه سال ۱۴۰۴ نیز هیچ تکلیفی برای اعطای آن به جاماندگان یا مشمولان جدید پیشبینی نشده است. هرگونه خبر یا اطلاعیه درباره ثبتنام جاماندگان آن یا مشمولان جدید، کذب بوده و با هدف کلاهبرداری منتشر میشود.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی