هیچ اجباری برای واکسینه کردن دانش آموزان وجود ندارد
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:
تاکنون هیچ تکلیف و اجباری برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان پیش شرط ثبت نام در مدارس وجود ندارد. ما چنین پیش شرطی تعیین نکردهایم و ستاد ملی کرونا نیز فعلا مصوبهای برای اجباری کردن واکسیناسیون دانش آموزان برای حضور در مدرسه به ما ارائه نداده است.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی