واریز علی الحساب رتبه بندی نیروهای مهر آفرین
ضمن تشکر از زحمات همه همکاران گرامی، به فضل الهی و با توجه به پیگیری های مداوم انجام شده از طرف وزارت و بویژه جناب آقای دکتر صفرپور پرداخت علی الحساب رتبه بندی ۵ ماهه(مهر تا بهمن ۱۴۰۰) همکاران مهرآفرین و از قلم افتاده استان ها محقق شد و بر اساس اطلاعات دریافتی از خزانه کشور تا ساعاتی دیگر بحساب همکاران ذینفع انجام خواهد ش
واریز علی الحساب رتبه بندی نیروهای مهر آفرین
واریز علی الحساب رتبه بندی نیروهای مهر آفرین ضمن تشکر از زحمات همه همکاران گرامی، به فضل الهی و با توجه به پیگیری های مداوم انجام شده از طرف وزارت و بویژه جناب آقای دکتر صفرپور پرداخت علی الحساب رتبه بندی ۵ ماهه(مهر تا بهمن ۱۴۰۰) همکاران مهرآفرین و از قلم افتاده استان ها محقق […]
با۱۶سال سابقه
دانشجو دکتری
پژوهنده برتر
معلم نمونه
مهرآفرینی هستم که تا این ساعت که ساعت ۱۷ روز ۴شنبه ۱۱برج۸
هنوز۱ریال هم برام واریز نشده
آه من اون نماینده ای رو بگیره که گفت مهرآفرینا نباید استخدام بشن
جا نشستی وگرنه تو سوادت از دانش آموزانی که من درس میدم هم کمتر
….
مرحله اول قبلی ها رو برا مدت ۱۰ یا ۱۱ ماه ریختید… برا مهر آفرینا مرحله اول، ۵ ماهشو!!!!!!
سلام ما از شهر لالی استان خوزستان براچهار نفر واریز نشده اسم ما هم از لیست جامانده هیچ کس هم نیست که رسیدگی کنه لطفاً پیگیری کنید
سلام ما از شهر لالی استان خوزستان براسه نفر واریز نشده اسم ما هم از لیست جامانده هیچ کس هم نیست که رسیدگی کنه
پس نیروهای اداری آموزش و پرورش چی میشه
تبعیضه یا بی عدالتی ؛ چی میتونه غیر از این باشه
نیروهای اداری جز اینکه در خدمت صادقانه عمل میکنن و زحمات بسیاری متحمل میشن ولی هیچ جائی دیده نمیشن .. من و همکارم هر دو در یک اتاق با پست و… اون رتبه بندی بگیره ولی من نه!! پیگیر کار ما باشید لطفا
۵!!!!
،آخه معلم با ۱۴ سال سابقه ۴ میلیون علی الحساب باید بگیره؟
استان خوزستان رامشیر به یک نفر واریز نشد و از استان هیچ پیگیری صورت نمی گیرد…فقط اعلام می کنند ما لیست را فرستادیم وزارت ، به ما ربطی نداره.
از بین چند صد نفر رامشیر ، چرا آن یک نفر جا مانده است؟
سلام امروز چهارشنبه هنوز هیچ مبلغی واریز نشده
کل مبلغ همینقدره واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با ده سال سابقه کار ، حتی کمتر از همکاران تازه استخدام برام واریز شده !!!!! این مبلغ برای یکساله یا کمتر ؟!!
امروز چهارشنبه ساعت۱۳ استان البرز هیچ مبلغی واریز نشد
سلام چرا فقط ۵ ماهه رو واریز کردن چرا مثل بقیه فرهنگیان ۱۱ ماه رو تعلق نگرفت؟
خسته نباشند.چرافرق میذارند
لطفا ان ۵ماه باقیمانده علی الحساب رتبه بندی معلمان مهرافرین را برای اجرای عدالت ورفع شک وشبهه وایجاد انگیزه برای معلمان مهرافرین وبرای رضایت خدا هرچه زودتر واریز کنید
چرا ۵ ماه؟؟؟بقیه اش چی شد؟؟؟؟؟؟؟برای دیگر همکاران ۱۰ ماه ریختن چرا برای ما ۵ ما .
تنها موردی که پرداخت نمی شود پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۰ وعلی الحساب رتبه بندی آن ها ست سهم دولت صندوق ذخیره هم تاکنون واریز نشده خلاصه کسی به حقوق بازنشستگان احترام نمی گذارد