واریز پاداش پایان خدمات بازنشستگان تا پایان آبان ماه
کارگزین خبر – بازنشستگانی که سال قبل بازنشست شدهاند، هنوز موفق به دریافت پاداش پایان خدمت خود نشدهاند؛ وعدهها برای پرداخت تا پایان شهریور نیز به نتیجه نرسید
حالا بازنشستگان توقع دارند لااقل در مهرماه بتوانند معوقات خود را دریافت کنند؛ این در حالیست که پیگیریهای فعالان صنفی بازنشستگان نشان میدهد هنوز پاداش پایان خدمت در برخی استانها تامین اعتبار نشده و سازمان برنامه، بودجه کافی به این منظور اختصاص نداده است.
رضا جمشیدی رییس سازمان و دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: مطالبات پارسال ۲۸۳ نفر از بازنشستگان استان به مبلغ ۵۹۰ میلیارد ریال باقی مانده است که از این مقدار ۲۱ درصد آماده واریز است و مابقی نیز تا آبان ماه پرداخت خواهد شد.
یکساله میگن آماده ی واریزه. جون ب لبمون کردین حرفاتون همش دروغه .گناه زن و بچه ی ماچیه
باورکردنی نیست بزرگان دینی گفتند تا عرق افرادخشک نشده مزدشان را بپردازید ولی بعداز یکسال واندی پاداش بازنشستگان پرداخت نشده است