📘 اطلاعرسانی مهم در خصوص آزمون سرایداری آموزش و پرورش
با نام و یاد خدا
با توجه به آغاز فرآیند ثبتنام آزمون سرایداری، نکات کلیدی دفترچه راهنمای ثبتنام جهت بهرهمندی مخاطبین گرامی به شرح زیر اعلام میگردد:
📥 دفترچه ثبتنام رسمی:
دانلود کنید
الف؛ تقویم اجرایی
- زمان ثبتنام: از صبح روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه تا جمعه ۷ آذر ۱۴۰۴
- برگزاری آزمون: جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ در مراکز استانها
- اعلام نتایج: اواسط دیماه ۱۴۰۴
ب؛ شرایط احراز
- مقطع تحصیلی: دیپلم (تمام رشتهها)
- شرایط سنی: حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۲۸ آبان ۱۳۷۴ و بعد از آن)
نکته: بهازای تأهل یک سال و بهازای هر فرزند نیز یک سال (حداکثر ۵ سال) به سن مجاز افزوده میشود.
ج؛ مواد آزمون
سؤالات از دروس عمومی دوره متوسطه دوم بوده و جزئیات کامل در صفحه ۸ دفترچه راهنمای ثبتنام درج شده است.
ثبتنام شامل دو بخش مجزا است:
بخش دهم (استخدام عادی) و بخش یازدهم (ویژه خانواده شهدا و ایثارگران).
بخش دهم – استخدام عادی
استخدام بهصورت قرارداد کار معین و با ظرفیت ۷۳۰۰ نفر انجام میشود.
داوطلبان میتوانند بر اساس شغل محلهای ردیف ۱۰۰۱ تا ۱۶۰۱ صفحات ۲۱ تا ۳۳ دفترچه اقدام به انتخاب نمایند.
بخش یازدهم – خانواده شهدا و ایثارگران
ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالاتر از ۷۰ درصد؛ نوع استخدام پیمانی میباشد.
داوطلبان واجد شرایط میبایست مطابق ردیفهای ۲۰۰۱ تا ۲۶۳۸ در صفحات ۳۴ تا ۴۶ دفترچه ثبتنام نمایند.
🕓 برنامه زمانبندی آزمون
- ❇️ ثبتنام: ۲۸ آبان تا ۷ آذر ۱۴۰۴
- ❇️ دریافت کارت ورود به جلسه: ۲۵ آذر ۱۴۰۴
- ❇️ برگزاری آزمون: ۲۸ آذر ۱۴۰۴
🌐 لینک ثبتنام رسمی:
https://hrtc.ir
سلام 48ساله ام وسابقه کاردردبستان و دبیرستان غیرانتفاعی دارم مدیپلمه هستم میتونم درازمون شرکت کنم
سلام 48ساله ام وسابقه کاردردبستان و دبیرستان غیرانتفاعی دارم مدیپلمه هستم میتونم درازمون شرکت کنم
من سه دختر دارم ۳۷ ساله هستم ولیسانس علوم اجتماعی هم دارم تحت پوشش بهزیستی هستیم همسرم بیمار هست و من الان این چند ماهی میشه که منتظر این دفترچه بودم آخه چرا تبعیض میزارید سن رو آوردید روی ۳۰ سال …..شما رو به خدا این طرح ۳۰ سال رو بردارید حداقل تا۳۵ باشه که بتونیم ماهم شرکت کنیم به خدا ماهم آدم هستیم چقدر باید صبر کنیم یاعلی
سلام چرا سن تا ۳۵ سال گذاشته نشده واقعا این همه ما منتظر بودیم آزمون سرایداری بیاد الان هم من برای ۳ سال نمی تونم شرکت کنم
با سلام م بالای ۴۰ سال دارم الان ۶ سال درمدارس شلوغ بالای ۳۷۰ کار کردم نه بیمه ای نه حقوق درست درمانی حالا امده اند میگویند تا ۳۰ سال
سلام درود خسته نباشید حالا که برای اولین بار برگزار میشه برای همه یکسان باشه چرا زمان دقیق نداره امتحانش
چرا هیچ گاری برای من نیست حتی نیروی خدماتی برای مدرسه ها برای خانم دیپلمه ۴۰به بالا
باعرض سلام وادب استخدام نیروی خدماتی اموزش وپرورش کی شروع میشه ..باتشکر
سلام یه تاریخ معین درنظر بگیرید تا برای مراجعه به سایت های اینترنتی مربوطه بهتر اقدام کنیم