رضامراد صحرایی در سخنرانی پیش از خطبههای امروز نماز جمعه کرمانشاه:
معلم با حقوق کمتر از ۱۰ میلیون تومان در کشور نداریم
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی اقداماتی انجام شده که در یک دهه اخیر بی سابقه است گفت: با اجرایی شدن قانون رتبهبندی معلمان، حداقل ۲۶ درصد به حقوق هر همکار مشمول اضافه شده، سال گذشته ۲۴۰ هزار معلم حداقل حقوق را دریافت میکردند اما امروز حتی یک معلم کف حقوق و کمتر از ۱۰ میلیون تومان دریافت نمیکند
برادر خط فقر ۳۰ میلیون نه ده میلیون
جناب دکتر صحرای کدوم وزیر میاد افزایش حقوق پرسنلش از تریبون ملی رسانه ایی میکند،،واقعا خیلی …
جناب وزیر محترم کجا حقوق معلم ده میلیون هست شما حکم میزنی ده میلیون بعر اینقدر کسورات الکی معلم فیش حقوقی داره که تمام حقوق آب میره. شما باید حکم بزنی ۱۵ میلیون تا تازه خالص دریافتی به ده میلیون. من خودم ۷ و نیم حقوق می گیرم اطلاعات غلط بهت دادن اقای وزیر
بیاد معلمان جدید رو ببینه دریافتشون هشت میلیونه