وزیر آموزش و پرورش: رتبهبندی معلمان «به طور طبیعی» از اول مهر ۱۴۰۰ اجرا میشود
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش :
🔹 در حال حاضر شورای نگهبان در حال بررسی نظام رتبهبندی است و منتظر نتیجه هستیم.
🔹 برای اینکه سرعت کار را افزایش دهیم، تدوین آییننامه رتبهبندی معلمان را آغاز کردیم و به محض ابلاغ مصوبات رتبهبندی، گروههای ممیزی را تعیین خواهیم کرد.
🔹 اجرای رتبهبندی در مصوبه مجلس ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ذکر شده است و به طور طبیعی از اول مهر ۱۴۰۰ اجرا میشود.
🔹 مجلس ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای رتبهبندی پیشبینی کرده است که امیدواریم اقدامات اجرایی آن هم با سرعت انجام شود و معلمان از امتیازات رتبهبندی بهرهمند شوند و در کیفیت آموزش نیز مؤثر باشد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی