پاداش ۳۰۰ میلیونی برای همه مردم شرایط واریز پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی برای همه مردم اعلام شد
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارز، اعلام کرد که برای گزارشدهندگان این تخلفات، پاداش نقدی تا سقف
۳۰۰ میلیون تومان
در نظر گرفته شده است. میزان پاداش بسته به تعداد و ظرفیت دستگاههای کشفشده، از ۳ تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر خواهد بود.
سیاست تشویقی برای شناسایی مزارع غیرمجاز رمزارز
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز گفت: طبق دستورالعملها، برای هر گزارش معتبر، پاداش نقدی تعیین شده است و مبلغ آن بین
۳ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان
متغیر است. وی تأکید کرد که هویت گزارشدهندگان به صورت کامل محفوظ میماند.
کارنامه مبارزه با استخراج غیرمجاز در تهران
استفاده غیرقانونی از برق برای استخراج ارز دیجیتال موجب نوسان شبکه، کاهش کیفیت برقرسانی و آسیب جدی به زیرساختها میشود. به گفته مدیرعامل این شرکت، طی چند سال گذشته بیش از
۲۵ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز
در تهران کشف و توقیف شده است.
بخش زیادی از این موارد نتیجه گزارشهای مردمی بوده است که همراهی مؤثر شهروندان با شرکت برق را نشان میدهد. مشارکت مردم نقش مهمی در حفظ سرمایههای ملی و جلوگیری از آسیب به شبکه توزیع برق دارد.
سلام این مبلغ 3۰۰میلیون برای هرنفر صحت دارهخیلی عالی اگه بدن
سلام این مبلغ 3۰۰میلیون برای هرنفر صحت داره
کیا نمی دند؟
نامر دین اگه ندیدن بخدا من خودم دارم؟
ملت تماس بگیرید با من ببینید ؟ چطور از آب در میاد .ببینم هفتم زیر هشت،یا تشتم زیر نفت
تو کشور های دیگه این کار نمیکنن فقط مملکت ما این کارا است مردم پول ندارن زندگی کنن
انسان خاتمالانبیا آن کارو میکنه
سلام
پاداش کثیف اونم چی گفته از ۳ ملیون تا ۳۰۰ ملیون یعنی اونی که اول لو میده ۳ ملیون و رئیس اداره برق حق کشف میگیره ۳۰۰ میلیون بس همون بهتر که بزارین مردم با دستگاه استخراج بیت کوئین کار شونو بکنند
پاداش کثیف اونم چی گفته از ۳ ملیون تا ۳۰۰ ملیون یعنی اونی که اول لو میده ۳ ملیون و رئیس اداره برق حق کشف میگیره ۳۰۰ میلیون بس همون بهتر که بزارین مردم با دستگاه استخراج بیت کوئین کار شونو بکنند
من یک زن بیوه هستم کمک لازم دارم خونه ندارم یک بچه ۷ ساله دارم چیزی نداریم بخوریم کمکمون کنید اگ خدارو میشناسین کمکمون کنین خواهشن
خوب میرم ب دستگاه دار میگم یکی گزارشت رو داده تشکیلاتت رو جمع کن پاک سازی کامل کن … دوروز بعدش میرم آمارش رو میدم ک برن سر جای خالی … بعد پولم رو از دستگاه دار یگیرم میگم بگذارشون خواستن بیان سراغت خبرت میکنم و ماهانه درصدم ژو میگیرم و مواظب تجهیزاتش هستم ک لوح نره … اگر بهم نداد نمی فروشمش میدزدمشون🤣😂😎😎😎
به طرف میگیم قراره لو بری یک میلیارد میدی ؟
سفارت روس وچین
جاش مشخصه
سفارت روسیه وچین
ینی خایع مالی کنیم
یه سایتی چیزی هم راه بندازید بابت گزارشات گرفتن باج و اخاذی توسط مامورین نیروی مثلا انتظامی یا مبارزه با پزشکان زیر میزی و اون رانت خواران ووووو حالا چون در این سود رمز ارز شریک نیستید پاداش مخبری گذاشتید واقعا بدبخت هستید
پاداش جهت مخبری
نکنید این کارها زشته…مردمو جون هم نندازید
همین مونده کل مردم بیان بشن مخبر اداره برق .با اون همه امکانات و تجهیزات پیشرفته سه سوت میشه پیدا کنید هر کسی رو که این کارو میکنه .بجای پاداش همراه طرف حبس و جریمه میدید بهش😂😂😂😂😂
الان دکمه خونه ما از دستگاههای بیت کویین گذاشتن روزی صد تا مدل ماشین میاد چون برق باغ دزدی
انشاالله اگه مردم بادولت همکاری کردن دولت قدرمردم بدونه من یبارازروی وظیفه بااطلا عات همکاری کردم13سال هنوزازشون خلاص نشدم بفرآن قسم
مردیکه آلاف
جوری نوشتین پاداش سیصد تومنی!!! فکر کردم میخوان وامی چیزی بدن به اونایی که تو این وضعیت کل داروندارشون فروختن که فقط از گشنگی نمیرن(مثل خودم)🗿🚬
به خدا همشون سر کاریه ده تا بانک رفتم یکی وامی به من نمیدن آن موقع شما میخواهید پاداش بدین خدایا چی میشنوم
تیتر را تصحیح کنین ….پاداش ۳۰۰ میلیونی برای آدم فروشها..ن همه ی مردم .این قشنگتره جمع نبندین
تیترتون را تصحیح کن مگه همه مردم آدم فروشن….باید بزنی برا کسایی ک نون اینکارا (ادم فروشی )خوردن ن ب برای همه عجب!!!!!!
سلام برای درمان من جانباز شیمیایی واریز کنید پول درمان ندارم
سلام برای درمان من جانباز شیمیایی واریز کنید پولنداذم
بدرد آدم فروشها میخوره….
😜
شماها خیلی باحالیت خودت داشته باشین مجاز اما مردم غیر مجازتو بیشتر کشور دنیا این موضوع ازاده همه جور دارین حال میدن به این ملت ادم فروشی کم بود که اضافه کردین
سلام ودرود الان همه چی تو کشور ردیفه اسایش ومعیشت مردم ازنظر شما مشکلی نداره وهمه چی بستگی داره به صرفه جویی وقناعت کردن مردم چرا سرتون مثل کپک زیربرفه مردم نونو پنیرراهم به سختی تهیه میکنن نه تفرح نه مسافرت نه جوجه تو پارک چیزی نمونده همش صرفه جویی شده قشر ضعیف که رمز ارز استخراج نمیکنن اون هم کار خودشونه اگه بخان اساعت همه چی جمع میشه فقط فکر مردم را خراب میکنن ۳۰۰ مبارک خودتون باشه
من سراغ دارم نمیگم تا چشمت دراد
اون بند خدا رو دو سه میلیارد جریمه میکنند هر ماینر هم چهارصد پانصد هم قیمت دارد بعد شما میخاید سیصد به آدم فروش بدهید بعد من سراغ دارم ولی شما قدرت شو ندارید یک ماینر رو بگیرید اگر میخاید عدالت بر قرار باشد غریبه خودی نا خودی نداریم.. هرکی که ماینر دارد در ایران چه یک دانه چه مزرعه ماینر چه شهر ماینر باید به یک چشم نگاه کنیم
اخرسر موقع گرفتن پاداش میگن همدست اونانکردیم بروپی کارت
ایا دراستنها هم می شود
سلام اگر بدهند خوب واریز کنید یک دقیقه دقیقه انجام میشه ما که اه در بسات نداریم
ترویج فرهنگ آدم فروشی
😉😉😉
ترویج فرهنگ آدم فروشی
سلام درخواست وام ۳۰۰میلیون تومان رمزارز
یعنی واقعاً دهنتون سرویس
لطفا ۳۰۰۰۰۰سیصد هزارتومان هم پاداش لو دادن رانتخوار وحقوق نجومی ها و مسئواین چند تابعیتی و خانواده های خارج نشینان وابربدهکاران پس نده و اختلاصگران و زمین صدیقی ها ووووو بگزارید قطعا همه ی مردم استقبال و همکاری خواهند نمود
لطفا ۳۰۰۰۰۰سیصد هزارتومان هم پاداش لو دادن رانتخوار وحقوق نجومی ها و مسئواین چند تابعیتی و خانواده های خارج نشینان وابربدهکاران پس نده و اختلاصگران و زمین صدیقی ها ووووو بگزارید قطعا همه ی مردم استقبال و همکاری خواهند نمود
برای اون تیترزدنت خجالت بکش
به نظر من بایدمردم بایدرعایت کننددرمصرف برق برای به طورمساوی باشه
😀😀😀😀
بسمه تعالی ،سلام خداوند رحمت کند اموات ایده پردازان مطلب را،وهم کسانی که آن را اجرا میکنند.وهم کسانی که قربه إلی الله گزارش میدهند.(منتها پیشنهاد میدهم کسانی که گزارش میدهند ،حداکثر یک هفته ای تشویقی آنها پرداخت شود.خود این سرعت در تشویق دیگران را نیز در رکاب همکاری میآورد)
پاداش 300میلیونی راست یا دروغ
فکرکردم مردم صدشب خیابون بودن قراره ۳۰۰ملیون پاداش بگیرند برو سرکارت عمو این همه دزدی دولت وتامین اجتماعی وسایر جاها را ول کردی گیر دادی به برق