پاسخ به چند سوال مهم | چه کسانی کد مستخدم ندارن
چه کسانی کد مستخدم ندارن
همکارانی که از،سال ۸۸ تا کنون استخدام شدن ( بجز آزمونی های ۸۸) اکثرا کد مستخدم ندارن
لین موضوع در حال پیگیری است و ان شاءالله انجام میشه
لذا همکاران گرامی نگران نباشن
در مورد رتبه بندی هم هیچ بخشنامه ای تا این لحظه ابلاغ نشده است
در مورد بارگزاری مدارک هم تا کنون هیچ بخشنامه ای به امور اداری ابلاغ نشده است
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی