پایان انتظار! هفته آینده نتایج بزرگ آموزش و پرورش منتشر میشود
با توجه به اتمام مراحل فرایند ارزیابی نهایی داوطلبانی که پرونده آنان در بخش بررسی اسناد و مدارک و معاینات انجام شده و ارزیابی نهایی که طی روزهای قبل انجام شده و افراد باقی مانده نیز حداکثر تا روز جمعه مورخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۴ صورت گیرد.
فرایند ارزیابی به پایان خواهد رسید. بعد از کنترل و ارسال امتیازات به جهاد دانشگاهی، نتایج نهایی ازمون طی هفته آینده از طریق مرکز ازمون جهاد دانشگاهی اعلام می شود.
اطلاعرسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
سلام وعرض ادب
پسرم پذیرفته شد تکمیل مدارک انجام داد مصاحبه عمومی را انجام داد.
گفتند باید مدرک خود را از دانشگاه بگیرید برای اطمینان شب جمعه حرکت کرد به شهر مقصد روز جمعه استراحت کر که شنبه مدرکش بگیره وسریع برگردد. شنبه دانشگاه بسته بود. سری به گوشی زد ای دل غافل روز جمعه پیام دارای آمده!!!!!!
شنبه زمان مصاحبه شماست؟؟؟؟!!!!!
دیگه زمان برگشتن به اصفهان گذشته نه میشه رفت نه ماند بادلواپسی یکشنبه مدرک رو گرفت برگشت. صبح دوشنبه اداره و….. چند نفر رو دید صحبت کرد بعد دوسه روز رفت وامد گفتند اعتراض بنویس شاید!!!!
رسیدگی شود.
آیا بهتر نبود پیام رو زودتر می دادی. آیا بهتر نبود زمان مصاحبه لااقل دوروز بود تا اونهایی که بیرونند برسند گردند.
آیا خود مختاری سازمانها ادارات واقعا مفیده ؟چرا باید روز شنبه شهریور ماه دانشگاه بسته باشه.؟؟!!
بهتر نیست هماهنگ بین دستگاهها حفظ بشه؟!
و………
لطفا اگه بازم جواب اعتراض نمیاد بگید ما اینقدر منتظر نمونیم خواهشا ..باتشکر
سلام سه سال است منتظرم زاراول برای نیم امتیاز مساحبه قبول نشدم واعتراض هم اضافه نشد بار دوم مصاحبه علی بودم چون تجربه داشتم اما قبول نشدم یک بار پیامک امد تابرای کاراستخدام کاضر شو ولی کنسل شد درخواست دارم این بار محبت کنید
سلام سه سال است منتظرم زاراول برای نیم امتیاز مساحبه قبول نشدم واعتراض هم اضافه نشد بار دوم مصاحبه علی بودم چون تجربه داشتم اما قبول نشدم یک بار پیامک امد تابرای کاراستخدام کاضر شو ولی کنسل شد درخواست دارم این بار محبت کنید
جواب اعتراض استخدام آموزش و پرورش آمده یانه
سلام خیلی هم بزرگ نبود بااون وضعش وظرفیت های کم وضریب هاش