چرا فرهنگیان کم سابقه با مدرک فوق لیسانس و دکترا حق شاغلی کمتر از آنچه باید باشد ، در احکام خود دارند ؟
مطابق قانون حق شاغل نهایتا می تواند ۷۵ درصد حق شغل باشد
بنابراین با توجه به امتیار بالایی که این همکاران در حق شاغل کسب می کنند ، به دلیل اینکه حق شغل محدود به طبقه و رتبه است که آن هم وابسته به سابقه و مدرک تحصیلی است ، بنابراین اکثرا این همکاران در سنوات اولیه خدمت خود بخشی از حق شاغل خود را در حکم نمی بینند و اعمال نمی شود
به تدریج با دریافت طبقه و رتبه این امکان فراهم می شود که امتیاز مورد نظر اعمال گردد .
حق شغل ، حق شاغل و فوق العاده شغل تاثیر ۴۵ تا ۹۰ درصدی ( بسته به رتبه دریافتی ) بر رتبه بندی دارند .
___
سلام وقت بخیر
من کارمند رسمی آموزش و پرورش هستم
سال ۹۰ دوره ارشد فارغ التحصیل شده ام اما بنا به شرایطی تصویه حساب نکرده ام
ولی بر اساس استعلام وزارت علوم من فارغ التحصیل هستم
الان برای رتبه بندی با استفاده از این استعلام وزارعت علوم می توانم از مزایای مدرک بالاتر بهره مند شوم یا باید حتما با دانشگاه تصویه حساب کنم
البته من دوره روزانه بوده ام و هیچ بدهی هم با دانشگاه ندارم
در سامانه گلستان دانشگاه هم فارغ التحصیل و فاقد بدهی می باشم