کاهش ۴ ساعت تدریس
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

کاهش ۴ ساعت تدریس

 

کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان بیش از بیست سال سابقه خدمت

وکیل ملت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه معلمان دوره ابتدایی مشمول آیین‌نامه کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان بیش از بیست سال سابقه خدمت نمی‌شوند، تصریح کرد: اجرای این موضوع برای واجدان شرایط نباید به آموزش دانش‌آموزان لطمه وارد کند.

قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اینکه بر اساس قانون معلمان باید ۲۴ ساعت در هفته تدریس داشته باشند، گفت: در این میان با برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، معلمانی که دارای بیست سال سابقه باشند می‌توانند ۴ ساعت کمتر از زمان مقرر شده تدریس داشته باشند. نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مذکور قانون نیست و صرفا تصمیم وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: این تصمیم مبنای روانشناسی دارد زیرا یک معلم در ۲۰ سال اول راحت‌تر در کلاس درس حاضر می‌شود در حالی که بعد از گذشت این زمان با خستگی مواجه می‌شود. وی ضمن تاکید بر اینکه امروزه تعداد معلمان کاهش یافته است و به حدود ۹۶۰ هزار معلم رسیده است، ادامه داد: بر این اساس شاید تصمیماتی اتخاذ شود که این تصمیم آموزش و پرورش دچار تغییر شود. احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه با اجرای این برنامه از سوی آموزش و پرورش، به هیچ عنوان از ساعات تحصیل دانش آموزان کم نمی شود و نباید به آموزش آنها لطمه وارد کند، تصریح کرد: خوشبختانه این مهم از چند سال گذشته در استان‌های سراسر کشور اجرایی می‌شود. این نماینده مجلس افزود: نباید فراموش کرد که این مهم مربوط به معلمان متوسطه اول و دوم می‌شود

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت