کدامیک از مسئولان دولت روحانی از گوشی «آیفون» ساخت آمریکا استفاده میکنند؟

حسن روحانی، رياست جمهوري
?اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور
?محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور
?حسام الدین آشنا، مشاور ارشد رئیس جمهور
?محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور
?علی ربیعی، سخنگوی دولت
?بیژن زنگنه، وزیر نفت
?جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
?مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان
?معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهور
?محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
?محمد نهاوندیان، معاون امور اقتصادی رئیس جمهور
?علی اصغر مونسان، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی
چرا وزارت خارجه آمریکا به خاطر استفاده از محصولات آمریکایی از اسحاق جهانگیری تشکر کرده بود!؟
?حساب کاربری فارسی وزارت خارجه آمریکا در توییتر از اینکه “اسحاق جهانگیری” معاون رئیسجمهور ایران از “آیفون” ساخت شرکت اپل در آمریکا استفاده میکند، تشکر کرده بود!
?توییتر وزارت خارجه آمریکا با بازنشر توییتی از اسحاق جهانگیری خطاب به او نوشته بود: از حمایت شما با خرید آیفون ساخت آمریکا متشکریم…
?زیر یادداشت توییتری آقای جهانگیری نوشته شده که این مطلب با استفاده از گوشی آیفون ارسال شده است.
?حادثه ترور فهیم دشتی در پنجشیر که با استفاده از شماره تلفن وی بود را به یاد بیاورید!
?به نظر شما در گوشی شخصی رئیس جمهور، معاون اول،رئیس دفتر و مشاور رئیسجمهور، شماره تماس چه افراد و مکان هایی می تواند موجود باشد؟!
منیع کانال سایبری
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی