کدام بازنشستگان میتوانند وام بگیرند؟/ شروط عجیب تسهیلات بازنشستگان!
روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی:
▫️همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، سامانه متمرکز ثبتنام وام قرضالحسنه بازنشستگان سازمان تأمیناجتماعی که هر یک از بازنشستگان تأمیناجتماعی میتوانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت وام قرضالحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبتنام کنند، از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار گرفت.
▫️تنها بازنشستگانی میتوانند نسبت به دریافت این وام درخواست دهند که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است، دارای حداقل دو فرزند تحتتکفل هستند، طی دو سال گذشته از تسهیلات قرضالحسنه استفاده نکردهاند، امکان اخذ کسر اقساط معوق براساس شرایط حقوقی و دارای حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه پردازی هستند./خبرآنلاینکدام بازنشستگان میتوانند وام بگیرند؟/ شروط عجیب تسهیلات بازنشستگان!
روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی:
▫️همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، سامانه متمرکز ثبتنام وام قرضالحسنه بازنشستگان سازمان تأمیناجتماعی که هر یک از بازنشستگان تأمیناجتماعی میتوانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت وام قرضالحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبتنام کنند، از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار گرفت.
▫️تنها بازنشستگانی میتوانند نسبت به دریافت این وام درخواست دهند که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است، دارای حداقل دو فرزند تحتتکفل هستند، طی دو سال گذشته از تسهیلات قرضالحسنه استفاده نکردهاند، امکان اخذ کسر اقساط معوق براساس شرایط حقوقی و دارای حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه پردازی هستند./خبرآنلاین
سلام خدمت آقای وزیر انشاالله کی فوق العاده ویژه اجرامی شود چند ماه است که مصوب شده ولی هنوز اجرا نشده این وزارت خانه ماجرا همیشه از بقیه وزارت خانه ها عقب است