کرونا در اسرائیل غاصب زیادشد .کنارهگیری مدیرکل بهداشت صهیونیستها به دلیل کرونا
0 از 0 رای
کرونا در اسرائیل غاصب زیادشد .کنارهگیری مدیرکل بهداشت صهیونیستها به دلیل کرونا رسانههای صهیونیستی از تصمیم به کنارهگیری مدیر کل بهداشت این رژیم به دلیل شیوع موج تازه کرونا خبر دادند. ▪️با وجود ادعای انجام واکسیناسیون سراسری از نوع فایزر ساخت آمریکا در فلسطین اشغالی، موج جدیدی از کرونا در مناطق اشغالی در حال شیوع […]
کرونا در اسرائیل غاصب زیادشد .کنارهگیری مدیرکل بهداشت صهیونیستها به دلیل کرونا
رسانههای صهیونیستی از تصمیم به کنارهگیری مدیر کل بهداشت این رژیم به دلیل شیوع موج تازه کرونا خبر دادند.
▪️با وجود ادعای انجام واکسیناسیون سراسری از نوع فایزر ساخت آمریکا در فلسطین اشغالی، موج جدیدی از کرونا در مناطق اشغالی در حال شیوع است.
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی