پربازدید امور اداریپرطرفدارترین اخباری داغ امروز

۵ هزار ردیف استخدامی برای نخبگان

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: این ۵ هزار ردیف استخدامی‌ در دستگاه‌های اجرایی کشور برای نخبگان برگزیده‌ی علاقه‌مند به همکاری در دولت به تفکیک سازمان صادر شده است.

به گفته وی، سامانه جذب و پذیرش به زودی فعال خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای جذب در دستگاه‌ها اقدام کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: به کارگیری و جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، موضوع مهمی است و با توجه به این که این فرآیند برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود، طبعا موانعی بر سر راه آن وجود دارد اما خوشبختانه با تخصیص ۵ هزار ردیف استخدامی برای جذب و به کارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی،۸۰ درصد مسیر پیموده شده و حکمرانی نخبگانی، یک گام بزرگ رو به تحقق برداشته است.

وی تاکید کرد: شناسایی نخبگان و مستعدان برتر در زمینه‌های تخصصی، نظام اداری و حکمرانی، که علاقه‌مند به جذب و اشتغال در فعالیت‌های اجرایی هستند از طریق سامانه «شناسایی برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور» صورت می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، حسن بیک محمدلو عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌دریانوردی نیز اعلام کرد: این سازمان نیز در راستای این سیاست دولت و اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاههای اجرایی، خصوصا اجرایی سازی رویکرد راهبردی کشور در بهره گیری از ظرفیت های دریایی کشور و فعال سازی اقتصاد دریا و ساحل، مجوز جذب ۱۰۰ نخبه را از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذ نموده است که امید می رود با جذب این نخبگان، بر سرعت پیشرفت دریایی کشور افزوده شود.

بیک محمدلو خاطر نشان کرد: از ۱۰۰ مجوز این سازمان، مراحل نهایی جذب ۴۵ نفر در دست اقدام است و مابقی مجوز نیز تا پایان سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید