⚪️⚪️ انتخاب شهر در آزمون استخدامی ⚪️⚪️
🔴 اولویت انتخابت شهری باشه که بومیش هستی. رقابت تو شهری که امتیاز بومی شو نداری سخته.
🟠 اگه مجبور بودی شهر دیگه به جز شهر خودت و بزنی، مرکز استان و بزن که امتیاز بومی نداره.
🟡بین شهر خودت و مرکز استان سعی کن انتخابت شهر خودت باشه، چون هم امتیاز شو داری، هم حد نصاب مراکز استان معمولا بالاتره.
🟢 اگه سهمیه ۲۵ درصد داری حتما تو سهمیه خودت شرکت کن، چون شرکت کننده ها تو سهمیه ۲۵ درصد تعدادشون کمتره و رقابت در اون راحتتره. به گفته و پیگیری فرهنگیان صد و بیست اگه سهمیه ی ۵ درصد داری و بین سهمیه خودت و سهمیه آزادی موندی کدومو انتخاب کنی، اگه ظرفیت سهمیه آزاد چندین برابر سهمیه پنج درصده، بهتره آزاد و بزنی. چون تعداد بچه های ۵ درصدم زیاده.
🟣 اگه چاره نداری و باید تک ظرفیتی شرکت کنی بجنگ براش، یادتم باشه با اینکه تک ظرفیتی هس ولی مرحله اول سه نفر دعوت به مصاحبه میشه.
🟤 یادت باشه هر شهری و انتخاب میکنی باید مسئولیت انتخابتم بپذیری، پس خیلی با دقت انتخاب کن
————-
برای سفارش فوری کتاب و پی دی اف آموزگاری و سوالات دبیری حیطه عمومی و اختصاصی دبیری به آیدی زیر سفارش بدهید👇
@mahdavi_estekhdam
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی