👤فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
🔹وزارت آموزش و پرورش قصد داشت حقوق معلمان حق التدریس و بازنشستگان فرهنگی را هر دو ماه یا یک ماه یک بار پرداخت کند؛ اما متاسفانه به دلیل عدم تامین منابع اعتبار حقوق آنها عقب میافتاد.
🔹سازمان برنامه و بودجه در تلاش است تا منابع و اعتبار حقوق حق التدریس ها و بازنشستگان را فراهم کند؛ قبل از پایان سال حقوق اضافه تدریس سه ماهه پاییز را پرداخت خواهیم کرد و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد واریز میشود.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی