🛑 از معوقات رتبه بندی نیمه دوم سال ۱۴۰۰ چه خبر؟
👤فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
▫️رتبهبندی در اسفند ۱۴۰۱ اجرا شده اما تاریخ اجرای آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد. سال ۱۴۰۰ سال بودجهای و سال مالیاش عبور کرده بود و عملا پولی از آن سال نمانده بود لذا همه معلمانی که ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شاغل بودند تا پایان سال ۱۴۰۰ با توجه به مدارکی که ارائه دادند یا در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده، مشمول رتبه بندی شدهاند؛ لذا فقط آموزش و پرورش نیمه دوم سال ۱۴۰۰ها را بدهکار است که تعداد زیادی از آنها بازنشسته شدهاند.
▫️ بازنشستههای ۱۴۰۱- ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ هم نیمه دوم سال ۱۴۰۰ را بابت این امر طلب دارند البته اگر در اعتراضات رتبهشان تغییر کرده و رتبه بالاتری گرفتهاند. بنابراین تلاش ما این است که زودتر پرداخت انجام شود ولی در حال حاضر اولویت ما پرداخت طلب افرادی است که بازنشسته شدهاند.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی