🟢آموزگاری یا دبیری کدام یک شرکت کنم؟!
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

🟢آموزگاری یا دبیری کدام یک شرکت کنم؟!

🟢آموزگاری یا دبیری کدام یک شرکت کنم؟! 💯توجه بفرمایید:در حال حاضر به علت رقابت زیاد هر دو نیازمند تلاش زیاد هست برای قبول نهایی شدن ، هیچ راه میان بری وجود ندارد از نظر شرکت در آزمون و قبولی: 1⃣آموزگاری تعداد بیشتری جذب دارد اما در نظر داشته باشید تعداد دواطلبان بیشتری هم ثبت می‌کنند […]

🟢آموزگاری یا دبیری کدام یک شرکت کنم؟!

💯توجه بفرمایید:در حال حاضر به علت رقابت زیاد هر دو نیازمند تلاش زیاد هست برای قبول نهایی شدن ، هیچ راه میان بری وجود ندارد

از نظر شرکت در آزمون و قبولی:

1⃣آموزگاری تعداد بیشتری جذب دارد اما در نظر داشته باشید تعداد دواطلبان بیشتری هم ثبت می‌کنند در مقابل دبیری تعداد کمتری جذب دارد اما معمولا تک ظرفیتی یا چند ظرفیتی و همچنین تعداد افراد کمتری شرکت می‌کنند

از نظر شرایط کاری آینده:

2⃣آموزگاری با رنج سنی ۶ تا ۱۲ سال سرکار دارید اما دبیری با رنج سنی ۱۳ تا ۱۸ سال

3⃣آموزگاری ۵ روز در هفته سر کار می‌روید اما دبیری ۴ روز در هفته

4⃣برگذاری کلاس های خصوصی و …

با توجه به روحیه و شرایط زندگی خود می‌توانید تصمیم گیری لازم جهت شرکت در آزمون پیش رو داشته باشید

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت