حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری امروز عصر واریز می شود
منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزیها در بعدازظهر امروز انجام میشود
🔺یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.
حقوقهاکاملواریزشد
چراحقوق اسفند من مبلغ یک میلیون و دویست هزارتومان کمتر از بهمن واریز شده مابقی کی واریز میشه
حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری امروز عصر واریز می شود
منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزیها در بعدازظهر امروز انجام میشود
🔺یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد. جزییات خبر👇🏻
https://apahkam.ir/?p=57126
ایا این آقایان به فکر باز نشستگان نیستند یابا پول جیبی خود اشتباه برآورد کردند
شما با این حرفهایی که در مورد تامین اعتبار مرحله ای میزنی ، عملا ورشکست شده ای، معلوم هست که وجوه کسر شده از حقوق کارکنان را که بابت بازنشستگی کسر میشه در جاهای دیگر هزینه میکنی که الان میگی تامین اعتبار نشده این جمله باید برای کسی بگی که سنش به ۱۰ سال نرسیده ، خودتان چی فکر میکنی ، طرف مقابلتون ۳۰ سال در ادارات کار کرده اند ، واقعا متاسفم براتون
حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری امروز عصر واریز می شود
منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزیها در بعدازظهر امروز انجام میشود
🔺یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد. جزییات خبر👇🏻
https://apahkam.ir/?p=57126
واقعا یه بازنشسته مریض و اون هم ماه آخرسال ش
منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزیها در بعدازظهر امروز انجام میشود
🔺یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.
خدا قوت حقوق اسفند بازنشستگان فرهنگی به بعضی ها پرداخت شده و یکی هم مثل بنده خیر ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت سه عصر
شنبه یکشنبه بخوان بدن کی بریم قسطامونو بدیم بانک هم که یکشنبه تعطیله، مردم کی خرید کنن، حتما باید بزارن دقیقه نود، شما که باید این پولو بدین، کل سال رو دیر میدین این یه ماه آخر رو چی میشد چند روز زودتر میدادین.
چرا حرف مفت مینویسید.م.ر مجبو ید روزنامه آنلاین را بیندا ید.عرضه روش دیگری برای پول در آوردن ندارید که مردم رو منتر خود کرده اید؟
سلام ازلطف وعنایت مسولین بخاطر درک گرفتاری مردم درشب عید که اینقدرفکر ماهستند کمال تشکرراداریم
همین الان تماس گرفتمگفتن یکی دو ساعته شروع شده
این حقوق با کلى اقساط وام هاى مختلف به آخر ماه که نمى رسه ولى زودتر بدن اقساط عقب نمیافته .
حقوقارو ریختن الان واسه من واریزشد بلاخره
سرکارگذاشتن این قشر واقعا ناشایسته
من زنگ زدم به اموربازنشستگی کشوری گفتن شنبه یعنی ۲۸واریزمیشه
بله تا یکشنبه واریز می شود
فکر کنم منبع هاش سوراخه
واقعا مسخره است شب عید است
هنوز حقوق پرداخت نشده!
چندر غاز حقوق نداده این قدر وعده عید وساز ودهل ندارد که ؟
هر دم از این باغ ..چون تکراری است منتظر می مانیم تا پرداخت شود تشکر
پس کی اینچندرغاز رامیخوام واریز کنن مگه عید نیست چطور دلتون میاد درنزدیکی عید بازنشسته پیش نوه وفامیل شرمنده بشه خدا ازتون نگذره
واقعا این خبر بود 🤣🤣🤣😡😡😡😡
میزان حقوق اسفند و زمان دقیق در این قسمت بطور دقیق اعلام نشده است و آیا رتبه بندی هم در آن در نظر گرفته شده است یا خیر.. 🙏 سپاسگزار هستم 🕊️
جای دروغگو حهتم است
منبعخبرتکجاستچرادروغمیگیواینعزیزانبازنشستهروسرکارمیذاریخداازتوننگذرهپسفترتایاشغال
متاسفم که برای بازدید بیشتر خبر دروغ پخش میکنید.خود صندوق بازنشستگی تماس گرفتیم میگه معلوم نیست واریزش اینجا زدن از دیروز داره واریز میشه.خجالت بکشید
لطفاخبرواریزحقوق بازنشستگان راتاازمنبع صحت وسقم آن مطمئن نشدیداعلام نکنید.ازدیروزاعلام کردیدوااریزحقوق اسفندبازنشستگان کشوری درحال انجام است تااین لحظه خبری نیست.
حقوق بازنشستگان ندادند چراخبردروغ پخش میکنید
اصلا باور نمیکنیم انقدردروغ تحویلمان دادی خبرهای کذب شما خوشحالمان نمیکند