استفاده از «شاد» تا پایان سال ۱۴۰۰ رایگان است
مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانشآموز از استمرار شبکه شاد در تابستان خبر داد و بیان کرد استفاده از«شاد» تا پایان سال ۱۴۰۰ رایگان است.
مسئول شبکه شاد، خاطرنشان کرد: دسترسی به، شبکه شاد، در سال گذشته براساس دستور «رئیس جمهور» رایگان بود و در حال حاضر نیز براساس «مصوبه مجلس شورای اسلامی»، تا پایان سال ۱۴۰۰ این دسترسی، رایگان اعلام شده است، بنابراین در صورتی که خدمت خاصی به صورت غیررایگان به دانشآموزان عرضه شود، این موضوع را شفاف سازی و اطلاع رسانی خواهیم کرد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی