اعتراض سرمربی عربستان: باید کاراته‌کای ایران اخراج می شد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

اعتراض سرمربی عربستان: باید کاراته‌کای ایران اخراج می شد

اعتراض سرمربی عربستان: باید کاراته‌کای ایران اخراج می شد سرمربی تیم ملی کاراته عربستان به داوری مبارزه نماینده این کشور با گنج زاده اعتراض دارد و رسانه های عربستانی هم از آن به عنوان یک ظلم بزرگ یاد کردند. به گزارش ایسنا و به نقل از الشرق الاوسط، سجاد گنج زاده کاراته‌کای وزن ۷۵+ کیلوگرم […]

اعتراض سرمربی عربستان: باید کاراته‌کای ایران اخراج می شد

سرمربی تیم ملی کاراته عربستان به داوری مبارزه نماینده این کشور با گنج زاده اعتراض دارد و رسانه های عربستانی هم از آن به عنوان یک ظلم بزرگ یاد کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الشرق الاوسط، سجاد گنج زاده کاراته‌کای وزن ۷۵+ کیلوگرم ایران به مدال طلای المپیک توکیو دست یافت.

او در فینال و در حالی که با ضربه پای چپ طارق حمدی مبارز عربستانی بیهوش شده بود با دیسکالیفه شدن حریفش، قهرمان المپیک شد.

علی الزهرانی سرمربی تیم ملی کاراته عربستان گفت: داوری قهرمان ما را به خاطر خشونت در بازی بازنده اعلام کرد این درحالی بود که به کم کاری و اشتباه مبارز ایرانی که سرش را پایین آورد توجه نکرد. این یک تصمیم ظالمانه بود. باید مبارز ایرانی اخراج و بازنده اعلام می شد.

رسانه های عربستانی هم به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند تا جایی که سعودی اسپورت آن را یک ظلم آشکار در حق نماینده این کشور دانست.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت