افزایش ضمن خدمت
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

افزایش ضمن خدمت

افزایش زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان/ متوسط آموزش هر معلم در سال آینده ۷۰ ساعت خواهد بود

  رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از افزایش برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا هر معلم به طور متوسط ۷۰ ساعت آموزش در سال داشته باشد.
  چهاربند
  به گزارش معلم ایرانی، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان اظهار داشت: امسال سقف حضور فرهنگیان در دوره‌های ضمن خدمت ۲۶ میلیون نفر ساعت بود.وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری ضرورت داشت دوره‌های بیشتری برای معلمان برگزار شود، لذا تاکنون ۴۵ میلیون نفر ساعت دوره ضمن خدمت برگزار کرده‌ایم که نشان می‌دهد ۱۹ میلیون نفر ساعت بیشتر از آن چیزی که باید برگزار می‌شد، انجام دادیم.

چهاربند با اشاره به افزایش آموزش معلمان در سال آینده، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در سال آینده زمان آموزش ضمن خدمت فرهنگیان را به ۷۵ میلیون نفر ساعت برسانیم تا هر معلم به طور متوسط بتواند ۷۰ ساعت از آموزش ضمن خدمت بهره‌مند شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم ضمن افزایش دوره‌های ضمن خدمت برای فرهنگیان، دوره‌های آموزشی الکترونیکی را هم افزایش دهیم، ضمن اینکه توجه به برگزاری دور‌های آموزشی برای دبیران هنرستان‌ها با توجه به داشتن کارگاه‌ها، ضروری است.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت