امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود

امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس شیوه‌نامه ابلاغی، در دوره ابتدایی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول، از دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به‌صورت حضوری در مدرسه، با گروه‌بندی دانش‌آموزان […]

امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس شیوه‌نامه ابلاغی، در دوره ابتدایی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول، از دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به‌صورت حضوری در مدرسه، با گروه‌بندی دانش‌آموزان و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه ۲۷ آذر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیم سال اول سال تحصیلی جاری، شیوه‌نامه امتحانات تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس روزانه، داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ایثارگران را به ادارات شهرستان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این شیوه نامه به فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیم سال اول دانش آموزان دوره‌های تحصیلی مدارس روزانه، داوطلبان آزاد بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و ایثارگران، اشاره شده است.

واقعی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم و پیش دانشگاهی به ‌صورت حضوری در بازه زمانی ۱۵ دی ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این امتحانات به ‌صورت حضوری در بازه زمانی ۱۵ دی ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌ویژه حفظ فاصله اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان (در همه دوره‌های تحصیلی)، فراهم باشد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مطابق آیین‌نامه‌های مربوط به دوره‌های تحصیلی و با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس شیوه‌نامه ابلاغی، در دوره ابتدایی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول، از دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به‌صورت حضوری در مدرسه، با گروه‌بندی دانش‌آموزان و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه ۲۷ آذر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیم سال اول سال تحصیلی جاری، شیوه‌نامه امتحانات تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس روزانه، داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ایثارگران را به ادارات شهرستان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این شیوه نامه به فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیم سال اول دانش آموزان دوره‌های تحصیلی مدارس روزانه، داوطلبان آزاد بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و ایثارگران، اشاره شده است.

واقعی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم و پیش دانشگاهی به ‌صورت حضوری در بازه زمانی ۱۵ دی ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این امتحانات به ‌صورت حضوری در بازه زمانی ۱۵ دی ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌ویژه حفظ فاصله اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان (در همه دوره‌های تحصیلی)، فراهم باشد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مطابق آیین‌نامه‌های مربوط به دوره‌های تحصیلی و با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت