انتقاد پذیرفته‌شدگان آزمون کیفیت‌بخشی از عدم بکارگیری در آموزش و پرورش
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

انتقاد پذیرفته‌شدگان آزمون کیفیت‌بخشی از عدم بکارگیری در آموزش و پرورش

به جمعی از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در ۲۴ دی ماه که مشمول کد ۱۹ بوده‌ایم، در مراجعه به وزارت آموزش و پرورش، اطلاع داده شد که این وزارتخانه برنامه‌ای برای بکارگیری ما در حال حاضر ندارد. سوال و مطالبه بر حق ما این است که چرا زمانی اهمیت کیفیت بخشی در مدارس بارها […]

به جمعی از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در ۲۴ دی ماه که مشمول کد ۱۹ بوده‌ایم، در مراجعه به وزارت آموزش و پرورش، اطلاع داده شد که این وزارتخانه برنامه‌ای برای بکارگیری ما در حال حاضر ندارد.

سوال و مطالبه بر حق ما این است که چرا زمانی اهمیت کیفیت بخشی در مدارس بارها تاکید شده و ردیف بودجه استخدامی برای ما در نظر گرفته شده و مدارس نیز اعلام نیاز برای نیروهای کیفیت بخشی نموده‌اند ، وزارت آموزش و پرورش ، قصد بکارگیری ما را ندارد و حق ما برای هشت ماه آینده هم تضییع می شود؟

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت