برگزاری دوره آموزش مدیران آموزش و پرورش به صورت حضوری
0 از 0 رای
برگزاری دوره های آموزش مدیران به صورت حضوری در ادارات آموزش و پرورش استان با سلام و احترام پیرو بخشنامه ۲۱۵۳۲۰ مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۷، به استحضار می رساند در راستای اجرای دورههای آموزشی مدیران مدارس ،اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در نظر دارد دوره های مذکور را به صورت حضوری در نواحی […]
برگزاری دوره های آموزش مدیران به صورت حضوری در ادارات آموزش و پرورش استان
با سلام و احترام پیرو بخشنامه ۲۱۵۳۲۰ مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۷، به استحضار می رساند در راستای اجرای دورههای آموزشی مدیران مدارس ،اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در نظر دارد دوره های مذکور را به صورت حضوری در نواحی و مناطق اجرا نماید. با عنایت به پیش بینی های لازم جهت برگزاری دوره های مذکور ، مدیران مدارس حتی المقدوراز شرکت در دوره های مجازی که توسط موسسات برگزار می شود خودداری نمایند.
اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی