رتبه بندی معلمان همچنان از سوی معلمان پیگیری می شود.
?سه شنبه این هفته کلیات رتبه بندی معلمان در صحن مجلس به تصویب رسید. با این حال معلمان معتقدند لایحه رتبه بندی معلمان تصویب شده ایراداتی دارد که باید رفع شود. البته این لایحه به صورت دو شوری به تصویب رسیده است امکان اصلاح ایرادات آن از سوی نمایندگان مجلس وجود دارد. تعدادی از ایرادات اساسی لایحه رتبهبندی معلمان به شرح ذیل است که فرهنگیان کشور خواهان رفع ایرادات هستند.
۱-مشخص نمودن دقیق ضرایب افزایش حقوق برای هر رتبه
۲-باقی ماندن رتبه های قبلی و اعمال رتبه بندی مطابق آن.
۳- در نظر گرفتن سابقه تجربی و مدرک تحصیلی به جای آزمون
۴- حذف آزمون و هر گونه مدارک دست نیافتنی برای اخذ رتبه
۵- اعمال امتیاز تعجیل در مناطق محروم
۶- حذف بازه ی زمانی سه ساله و اجرای لایحه به طور کامل از فروردین ۱۴۰۰
۷.اختصاص بودجه ۳۰ هزار میلیارد برای اجرای کامل لایحه رتبه بندی
۸.امکان دستیابی همه معلمان به رتبه بندی بدون شرط سابقه و عدم محرومیت معلمان از دریافت رتبه های بالا
۹.عدم محرومیت همکاران آموزشی شاغل در پست اداری از رتبهبندی
۱۰_ کاهش زمان انتظار برای دریافت هر رتبه از ۶ سال به ۴ سال
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی