تعیین نحوه ماموریت کارمندان دستگاه های اجرایی به مناطق آزاد
?هیئت وزیران با توجه به درخواست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی مبنی بر ارایه راهکاری قانونی در مورد نحوه مأموریت کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به سازمان های این مناطق، با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور در این خصوص موافقت کرد.
?بر اساس این تصمیم، ماموریت کارمندان دستگاههای اجرایی به سازمانهای مناطق آزاد، بدون حفظ پست سازمانی و با دریافت حقوق و مزایا براساس سطح پست سازمانی مورد تصدی دستگاه مقصد از محل اعتبار سازمانهای مزبور و مطابق قانون حاکم بر نظام پرداخت دستگاه مبدأ، بلامانع میباشد.
?همچنین در مواردی که سطح سازمانی مورد تصدی دستگاه مقصد، در دستگاه مبدا وجود نداشته باشد، همترازی پست سازمانی مورد تصدی بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صورت خواهدگرفت.
?گفتنی است، به تازگی دیوان عدالت اداری، ضمن ابطال بند ۳ تصویب نامه شماره ۱۰۳۸؍ت۲۸۳۹۳هـ-۱۶؍۱؍۱۳۸۲ هیأت وزیران، عنوان کرده است: «در قوانین و مقررات هیچ گونه اختیاری راجع به تغییر قانون مشمول مستخدم مامور در دستگاه دیگر از جمله در خصوص حقوق و مزایا مورد تصریح قرار نگرفته که در موارد سکوت قانون اصل بر عدم اختیار است و مطابق ماده ۱۸۸ قانون کار اشخاص مشمول قانون استخدام کشوری یا س
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی