توضیحاتی در مورد فوق العاده ویژه
طبق پیگیری ها و فرمایشات جناب آقای نوبخت و اعضای شرکت کننده در جلسه موارد زیر مصوب شده
با توجه به قانون خدمات کشوری فوق العاده ویژه تا سقف ۲۵ درصد به ۵۰ درصد کارمندان یک ارگان تعلق میگیرد
اما این قانون با توجه به مصوبه ی هیات دولت تغییر کرد طبق این مصوبه ی تا سقف ۳۵ درصد به ۶۰ درصد کارمندان تعلق میگیرد
لذا به خاطر اینکه این مورد شامل کل کارمندان شود. ۲۱% =۳۵% ×۶۰% لذا بر این اساس باید ۲۱ درصد برای کل همکاران اجرا شود
لذا طبق فرمایش اعضای حاضر در جلسه این افزایش ۲۱ درصدی فوق العاده ویژه شامل کل همکاران خواهد شد و این فوق العاده ویژه از فوق العاده ویژه موجود در حکم جدا می باشد زیرا فوق العاده ویژه موجود در حکم ترمیم رتبه بندی سال ۹۹ می باشد
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی