حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم از اول بهمن‌ به معنای بازگشایی مدارس نیست❗️
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم از اول بهمن‌ به معنای بازگشایی مدارس نیست❗️

ابتدائی
حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم از اول بهمن‌ به معنای بازگشایی مدارس نیست❗️ حکیم‌زاده با تاکید بر اینکه مقوله‌ای با عنوان بازگشایی مدارس نداریم و نباید این عبارت را برای این تصمیم به کار ببریم، بیان کرد: بلکه حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم در گروه‌های کمتر از ۱۰ نفر […]

حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم از اول بهمن‌ به معنای بازگشایی مدارس نیست❗️

حکیم‌زاده با تاکید بر اینکه مقوله‌ای با عنوان بازگشایی مدارس نداریم و نباید این عبارت را برای این تصمیم به کار ببریم، بیان کرد: بلکه حضور بسیار جزئی دانش‌آموزان پایه اول و دوم در گروه‌های کمتر از ۱۰ نفر را از اول بهمن‌ماه امسال خواهیم داشت.

معاون ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: کادر آموزشی بر روند حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم در مدارس به صورت محدود نظارت کامل خواهند داشت و ساعات حضور در مدرسه نیز محدود و مشخص خواهد بود، بنابراین برای پایش یادگیری باید ساعات محدود در مدارس حضور داشته و سایر اوقات کماکان به صورت مجازی خواهد بود

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت