دانستنی های امور اداری تاثیر مدیریت در بازنشستگی
? طبق ماده 109قانون مدیریت خدمات کشوی، به بازنشستگانی که در دوران خدمت حداقل بمدت 2سال درسمت های مدیریتی بوده اندبین 5 تا 25 درصدبه حقوق بازنشستگی آنها اضافه می شود سمتهای مشمول دریافت این افزایش به شرح ذیل می باشد.
▫️سمتهای مدیریتی که مشمول این افزایش هستند.بشرح ذیل می باشند.
1️⃣ مشمولین دریافت افزایش 5درصد:
▫️کارشناس مسئول
▫️معاون اداره
▫️معاون گروه
▫️رئیس اداره و رئیس گروه
▫️معاون مدیریت
▫️رئیس ومعاون مدرسه
▫️بخشدار و سایرسمتهای همطراز
2️⃣ مشمولین دریافت افزایش 10درصد:
▫️مدیر
▫️معاون مدیرکل
▫️معاون مرکز
▫️معاون فرماندار و سایر سمت های همطراز
3️⃣ مشمولین افزایش 15درصد:
▫️مدیرکل
▫️رئیس مرکز
▫️فرماندار
▫️معاون سازمان
▫️معاون مدیر عامل و سایر سمت های همطراز
4️⃣ مشمولین افزایش 20درصد:
▫️مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های دولتی
▫️روسای سازمان ها و سایر سمت های همطراز
5️⃣ مشمولین افزایش 25درصد:
▫️تمام شاغلین در پست های :
-روسای سه قوه،
-معاون اول
-نواب رئیس مجلس،
– اعضای شورای نگهبان
-اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام،
– وزرا
-نمایندگان مجلس،
-معاونین رئیس جمهور،
-معاونین قوه قضائیه،
-رئیس دیوان محاسبات،
-استانداران
-سفرا،
-معاونین وزرا
سلام
بنده پنچ سال فرماندار بودم امسال در مهرماه که بازنشت شدم متاسفانه صندوق بازنشستگی پانزده درصد سوابق مدیریتی بنده را اعمال نکرده و با وجود اعتراض اقدام نکرده اند لطفا بفرمایید راهکار چیست