رتبهبندی معلمان همانند اساتید دانشگاهها
/اجرای رتبه بندی از فروردین ۱۴۰۰
?حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش
?معلمان با مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دارای صلاحیتها و تواناییهای یکسان نیستند و رتبه بندی میخواهد معلمان را متناسب با ظرفیتها و تحرک علمیشان، شبیه قوانین دانشگاهها، رتبه بندی کند.
?در دانشگاه مراحل مختلفی که یک استاد طی میکند و از مرحله مربی تا استادی، متناسب با فعالیتهایی است که انجام میدهد، امتیازانی کسب میکند.
? اجرای رتبه بندی از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ پیش بینی و منابع مورد نیاز بر اساس این لایحه در بودجه ۱۴۰۰ اختصاص داده شده است بنابراین پس از تصویب و ابلاغ این قانون به آموزش و پرورش، بلافاصله دستورالعمل اجرایی آن را به دولت تقدیم خواهیم کرد و امیدواریم سریع تر بتوانیم آن را اجرایی کنیم.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی