🔴 زمان واریز یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۴ / یارانه این خانوار به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان میرسد
آخرین بهروزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۴
با نزدیک شدن به روزهای پایانی بهمنماه، موضوع زمان واریز یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۴ و میزان دقیق دریافتی خانوارها به یکی از مهمترین پرسشهای مردم تبدیل شده است.
بررسی آخرین اطلاعیهها و اعلام نهادهای مسئول نشان میدهد که یارانه نقدی این ماه مطابق روال ماههای گذشته و بدون تغییر واریز میشود، اما در کنار آن، حمایت معیشتی تکمیلی (کالابرگ الکترونیکی) نیز در نظر گرفته شده که مجموع دریافتی برخی خانوارها را به بیش از ۵ میلیون تومان میرساند.
📌 زمانبندی واریز یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۴
- مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی: ۲۰ بهمن ۱۴۰۴
- یارانه نقدی دهکهای اول تا سوم: ۲۵ بهمن ۱۴۰۴
- یارانه نقدی دهکهای چهارم تا نهم: ۳۰ بهمن ۱۴۰۴
💰 مبلغ یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۴ برای هر دهک
مبلغ یارانه نقدی در بهمنماه تغییری نسبت به ماههای قبل ندارد:
- دهکهای اول تا سوم: ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر
- دهکهای چهارم تا نهم: ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر
بر این اساس، یارانه نقدی یک خانوار چهار نفره در دهکهای اول تا سوم ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در دهکهای چهارم تا نهم ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.
🛒 کالابرگ الکترونیکی بهمن ۱۴۰۴؛ جدا از یارانه نقدی
علاوه بر یارانه نقدی، دولت در بهمنماه کالابرگ الکترونیکی را بهعنوان یک حمایت معیشتی جداگانه پرداخت میکند.
بر اساس اعلام رسمی، تمامی مشمولان یارانه، نفری یک میلیون تومان اعتبار کالابرگ دریافت میکنند. این اعتبار صرفاً برای خرید کالاهای اساسی قابل استفاده بوده و جایگزین یارانه نقدی نمیشود.
✅ یارانه این خانوار به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان میرسد
با احتساب یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی:
- دهکهای اول تا سوم: مجموع دریافتی هر نفر ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
- دریافتی خانوار چهار نفره در این دهکها: ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
- دهکهای چهارم تا نهم: مجموع دریافتی هر نفر ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
- دریافتی خانوار چهار نفره در این دهکها: ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
در مجموع، پرداختهای حمایتی دولت در بهمن ۱۴۰۴ باعث شده دریافتی خانوارهای ایرانی بسته به دهک درآمدی، به شکل قابل توجهی افزایش یابد.
چرا کالا برگ خانواده من از ۴ نفر به دو نفر تقلیل پیدا کرده است در دیماه ۴نفر بود در بهمن ماه ۲ نفر شد
سلام پنیر۴۰۰گرمی شده ۱۴۲۰۰۰تومان دوبرابرشده.خیرشما مایعه مصیبت است کاشکی این پول ها آنمی دادید قیمت همان قبلی بود
براي یارانه نقدی
سلام ما رفتیم وام گرفتیم خورده خورده پول آنقدر اینحساب اون حساب کردیم تا پسرمون را داماد کردیم و بقول ادارات محترم بودجه یارانه من تو یک ماه صدوبیست و یک میلیون با حسابم پول داشتم و از دهک ۳ ما را آوردن دهک چهار کردن حالا شما خودتون را بذارید جای ما شاید این مسئولین دلشون درد بگیره انشاءالله که فکر ما بدبخت بیچاره ها باشند
سلام ما رفتیم وام گرفتیم خورده خورده پول آنقدر اینحساب اون حساب کردیم تا پسرمون را داماد کردیم و بقول ادارات محترم بودجه یارانه من تو یک ماه صدوبیست و یک میلیون با حسابم پول داشتم و از دهک ۳ ما را آوردن دهک چهار کردن حالا شما خودتون را بذارید جای ما شاید این مسئولین دلشون درد بگیره انشاءالله که فکر ما بدبخت بیچاره ها باشند
فقط چرت و پرتی که تحویل میدم
یک خبر میخوای بخونی هزار خط درباره تیتر اول تکرار میشه آخری چیزی نمیبینی .و……..
مثال زمان واریز هزار بار
پاراگراف به پاراگراف تکرار میشه زمان واریز
بعد میگه ایخبر مفید بود
سلام چندین ساله که داریم یارانه میگیریم حساب کتابش دستمون نیست که شما این همه کشو قوس میدین بهش وسر تیترتون رو جوری می نویسید که طرف کنجکاو بشه که ببینه چی میگید در آخر هم هیچ چیز جدیدی نداشتید خبرهای گذشته رو جور دیگه بیان کردی جمع کنید تا کی میخواد الکی پول بگیرید
بعضی ها تریلیون دلار سرمایه دارن اما دهک سه هستند؟؟!!این اولین بار است این نظرومیدم
بعضی ها تریلیون دلار سرمایه دارن اما دهک سه هستند؟؟!!
عالی
باسلام..دهک بندی خانوار .بدون دقت و ناعادلانه.تعیین میگردد.بنده ایثارگر جنگ تحمیلی .و بدون درآمدثابت و فاقد بیمه درمانی .و خانواده ای سه نفره هستم .که بنده را در دهک شش قرار داده اند .بنده وخانمم پنجاه و هفت ساله و مریض احوالیم.این دهک ظلمی مضاعف در حق بنده میباشد …امیدوارم در این مملکت اسلامی ما کسی با وجدان و مسلمان پیدا بشود و این ظلم وارده را از سر بنده و خانواده ام .بزداید.و احقاق حق کند
واقعا ممنون میشم
خیلی عالی هست اگه بدن
عالی میشه اگه راست بگن واقعا
به نظر من خوبه همین که ران خواری از میان برداشته شده بهتر میشه انشالله به امید پروردگار ولی من دهک سه بودم دوساله دهک چهار قرار گرفتم من حاشیه وپایین شهر زنگی میکنم وکارگران ساختمانی هستم منظورم نقاش ساده نه حساب بانکی دارم نرمال اموال
دهک 10نمیگیره
من مالک کجا هستم که دهک من شده ۸
درودبرشما یک یارانه 400هزاری میدن بعد دوبارهش را از جیب ملت ومردم داغ دار میگیرن بهم منت میزارن سر مردم خدا لعنت کنه کسانی که مال ملت را میخورن ویکی نیست بگه ایران با این همه ثروت ومردمش این قدر فقیر کویت چی داره یا دبی چرا این دو کشور فقیر نداره یک زمانی ایران باشکوه بود مردم شاد و خوشحال بودن ولی الان مردم فقیرتر و غمگین تر هستن چرا خود حاکمان این قدر شکم گنده وگردن کلفت هستن ولی مردم ایران این حق شأن نیست اعراب را رها کنید و به ملت ب پیوندید ننگ بر حاکمان دزد که ایران را غارت کردن
خودمان حساب وکتاب بلدیم بابا اینهمه متن خسته نمبشین خداوکیلی