پادا | ورود به سایت اصلی پادا |pada.medu.ir | ورود به سایت دریافت کارنامه
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

پادا | ورود به سایت اصلی پادا |pada.medu.ir | ورود به سایت دریافت کارنامه

ورود به سایت اصلی پادا
برای ورود به سایت اصلی پادا اینجا کلیک کنید

برای ورود به سایت اصلی پادا اینجا کلیک کنید

دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان

نام سایت پادا از خلاصه عبارت «پرونده الکترونیکی دانش آموزان» به دست آمده است. این سامانه در سال های اخیر توسعه پیدا کرده است به طوری که در حال حاضر امکانات مختلفی به دانش آموزان و والدین مقاطع تحصیلی مختلف در سامانه پادا ارائه می شود.

 

سامانه پادا دانش آموزی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به دانش آموزان و والدین دانش آموزان در استان های مختلف کشور روی کار آمده است. با وجود سامانه دانش آموزی پادا، امکان ثبت نام غیر حضوری در مدارس مختلف کشور در واحدهای تحصیلی مختلف فراهم شده است و همین اتفاق باعث می شود که مراجعه دانش آموزان و والدین آن ها به مدارس کاهش پیدا کند.

 

در حال حاضر، سامانه pada.medu.ir امکانات مختلف دیگری را به غیر از ثبت نام دانش آموزان ارائه می کند. به طور مثال دانش آموزان می توانند کارنامه های خود را از سایت پادا دریافت کنند. به طور کلی سامانه پادا دانش آموزی، در زمان های مختلف اقدام به ارائه خدمات مختلفی می کند و پیش بینی می شود که در آینده به خدمات این سامانه افزوده شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیاز: 1536

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. اپلیکیشن پادا عالی است و برای دیدن کارنامه وارد شده ام

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام من پایه ششم هستم لطفن شما بروید سایت مشاهد کارنامه

    به این نظر امتیاز بده
  3. من که کارنامه رو نمیاره بالا واسم فقط میزنه پرورشی

    به این نظر امتیاز بده
  4. واسه منم اصلا نمیاره بالا فقط میزنه پرورشی

    به این نظر امتیاز بده
  5. اصن برا من مشاهده کارنامه و این همه مورد نمیاره فقد پرورشی میاره ک مال مسابقه و این چیزاس😐

    به این نظر امتیاز بده
  6. من از رشته ها فنی حرفه ای را انتخاب میکنم
    چون علاقه ی بیشتری دارم
    فنی حرفه ای ینی
    هنر
    ورزش
    عکاسی
    ارایش گر
    و…

    به این نظر امتیاز بده
  7. سلام به همگی و رحمه الله و برکاته لطفاً این سایت برای من باز کنید من کد ملی کلمه عبور فقط در آن رمز عبور من باید باز کنم دیگه کسی که مثلاً ساخته باید داخل پادا ببینیم کلا درست کنیم خراب را من دوتا گوشی دارم داخل دوتاشون زدم دوتاشون یکی برام باز نشد شما چه خبر این کار را می‌کنید شما ساعت دقیق قابل قبول و آورده بودند شاید میخواستم ببینم شما شما اصلاً چیکار دارید واقعا که دارم بهتون میگم لطفاً برای من باز کنید خواهش می کنم ممنون روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    به این نظر امتیاز بده
  8. من علاقه ام ب عکاسی خیلی است
    حتا ب رشته ی فنی حرفه ای
    من عکاسی را دوست دارم و حتا ب
    ژست های متفاوت عکاسی

    به این نظر امتیاز بده
  9. چند مدتی هست نمیشه وارد بشیم کارنامه رو ببینیم همیشه میزنه ورود پرورشی قبلا یه گزینه ی دیگه هم داشت برای دانش آموزان الان نیست لطفا رسیدگی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  10. هر وقت خواستیم وارد سایت بشیم،کار نکرده،وقتی شمانمیتونید یه برنامه وپشتیبانی کنید ،چرا برنامه میزنید؟

    به این نظر امتیاز بده
  11. سلام نمره کارنامه نوبت دوم را معلم ومدیر ویرایش کردن ولی هنوز در سامانه پادا ویرایش نشده چرا؟هر به چه مدتی سامانه بروز رسانی میشه.خواهشا راهنمایی کنید.

    به این نظر امتیاز بده
  12. سلام .نمره نوبت دوم را معلم ومدیر درسامانه سیدا ویرایش کردن ولی در سامانه پادا هنوز همان نمره ی قبلی است چرا بروز نشده؟چرا درپادا نمره ویرایش نشده؟هر به چه مدتی سامانه بروز پیشه؟خواهشا پاسخ دهید.

    به این نظر امتیاز بده
  13. سلام
    چرا نمی تونیم اسم مدرسه رو بنویسیم
    اصلا گزینه ای نداره برای ثبت مدرسه
    لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    به این نظر امتیاز بده
  14. سلام
    چرا نمی تونیم اسم مدرسه رو بنویسیم
    اصلا گزینه ای نداره برای ثبت مدرسه
    لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    به این نظر امتیاز بده
  15. می خوام نتیجه امتحان تیز هوشان رو بگیرم
    از صبح در گیرم ولی نمیشه 😔😔

    به این نظر امتیاز بده
  16. سلام من وارد سایت ک میشم پیش ثبت نام شاهد و چیزای دیگه میاره اصن مث این فیلم مستقیم نمیره برای مشاهده کارنامه مشکل از کجاست؟؟؟ 🤔

    به این نظر امتیاز بده
  17. سلاام ببخشید چرا من هرچی رمز عبورمو میزنم بالا نمیاره قبول نمیکنه

    به این نظر امتیاز بده
  18. من میخواهم کار نامه خود را ببینم و خیلس دوس دارم قبول بشم برای سال بعدی

    به این نظر امتیاز بده
  19. سلام سامانه پادابخش کارنامه بازنمی کنه وبخش های دیگر

    به این نظر امتیاز بده
  20. سلام سامانه پادابخش کارنامه بازنمی کنه وخطا می ده

    به این نظر امتیاز بده
  21. هر چی میزنم مینویسه خطا میگه کلمه عبور یا نام کاربری اشتباه هست
    درست هم میزنم نمیدانم چرا خطا میاره بالا
    لطفا رسیدگی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  22. هرچه وارد سایت میشم خطا میزنه کد ملی رمز و کد امنیتی هم صحیح وارد مکنم متاسفانه

    به این نظر امتیاز بده
  23. من وارد این شدم کد ملی ورمز رو نوشتم ولی کد امنیتی،میگن نادرسته چکار کنم

    به این نظر امتیاز بده
  24. جمع کنید این مسخره بازی خجالت هم خوب چیزیه چه برنامه میخره ایه درست کردی

    به این نظر امتیاز بده
  25. چقد افتضاحه سایتش 😐😑 واقعا دست سازندش درد بکنه😐 چیزی بالا نمیاره که

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت