سود و سهام ۲۰ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

سود و سهام ۲۰ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد

سود-سهام-عدالت-دریافت-می‌کنید
سود و سهام ۲۰ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد مرکزی (سمات) اعلام کرد:از ابتدای سال تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ میلیون سهامدار بدون مراجعه به بانک از طریق سجام سود خود را دریافت کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری برنا، بنابر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در این مدت در مجموع بیش از […]

سود و سهام ۲۰ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد

مرکزی (سمات) اعلام کرد:از ابتدای سال تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ میلیون سهامدار بدون مراجعه به بانک از طریق سجام سود خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بنابر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در این مدت در مجموع بیش از ۱٫۴ هزار میلیارد تومان سود از طریق سامانه سجام واریز شده است.

همچنین در تازه‌ترین اطلاعات پرداخت مطالبات از سوی سمات، تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰۳ شرکت، سود سنواتی ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۷ نفر را به مبلغ ۱.۱ همت (۱۱.۲۷۸.۶۷۰.۸۳۸.۲۹۶ ریال) به حساب سهامداران واریز کرده‌اند.

در سال‌های گذشته، بخش مهمی از این سودها در حساب شرکت‌ها باقی می‌ماند و سهامداران سودهای خود را دریافت نمی‌کردند اما با پیگیری‌های رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار این موضوع روی ریل افتاد و پیگیری‌ها برای پرداخت سودهای سنواتی همچنان ادامه دارد.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد امتیاز: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت