مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون

شرط حضور در مدارس و دانشگاه اعلام شد
مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: بعد از اجرای واکسیناسیون و قطع زنجیره انتقال کرونا در سال آینده مدارس حضوری برگزار می‌شود. بازگشایی حضوری مدارس که برای‌ پایه‌های اول و دوم مطرح شده بود در کمیته‌های ستاد رای نیاورد و همه غیرحضوری هستند. چقدر این خبر […]

مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون

تصمیم‌گیری درباره پیشنهاد بازگشایی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در ۲ هفته آینده

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: بعد از اجرای واکسیناسیون و قطع زنجیره انتقال کرونا در سال آینده مدارس حضوری برگزار می‌شود. بازگشایی حضوری مدارس که برای‌ پایه‌های اول و دوم مطرح شده بود در کمیته‌های ستاد رای نیاورد و همه غیرحضوری هستند.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت