مربیان پیشدبستانی و حقالتدریسان آزاد در ۳سال آینده استخدام میشوند
حاجیمیرزایی از دیگر اقدامات این وزارتخانه را تبدیل وضعیت نیروی انسانی اعلام کرد و گفت: «تعدادی از مربیان پیشدبستانی و حقالتدریسان آزاد که در سالهای گذشته با آموزش و پرورش همکاری میکردند امسال بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی که آییننامه آن در هیات وزیران تصویب و شیوهنامهای هم در وزارت آموزش و پرورش تعیین شد، تبدیل وضعیت آنها ابلاغ شد. براساس این مصوبه تمام این افراد باید در دوره یک ساله شرکت کرده و متناسب با جنس، رشته، منطقه و نیازی که آموزش و پرورش داشته و در سقف ردیفهایی که سازمان امور اداری و استخدامی اختصاص میدهد در ۳ سال آینده (تا پایان اجرای برنامه ششم) به استخدام در میآیند.»
وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوالی درباره سیستم گرمایشی استاندارد در مدارس گفت: «یکی از نگرانیهای ما بحث سامانه گرمایشی مدارس است که با مصوبه امروز هیات دولت، وزارت نفت متعهد شد ۱۰۰ هزار کلاس را سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کند.»
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی