مرگ دردناک نوجوان بوکانی بر اثر خوردن آب یخ

نوجوان گرمازده بوکانی بر اثر نوشیدن آب یخ دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
نوشیدن آب یخ بسیار ضرر دارد و می تواند موجب مرگ شود. نمونه ای از مرگ توسط مصرف آب یخ برای نوجوان بوکانی رخ داد.
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، در روستای کانی پانکه نوجوانی که مشغول درو کردن نخود بود به علت گرمای شدید و خوردن یکدفعه آب یخ فوت کرد.
خطر ایست قلبی با خوردن ناگهانی آب یخ
بر اثر تحقیقات خوردن آب یخ بعد از تشنگی شدید باعث ایست قلبی و مرگ میشود.
تا حد امکان از خوردن آب یخ خودداری کنید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی