مشکل ابلاغ در سامانه ی ltms
همکارانی که مشکل ابلاغ دارند باید از مقطع مربوطه پیگیری نمایند متاسفانه عده زیادی از همکاران برای مشکل ابلاغ به امور اداری مراجعه می نمایند که هم مشکلشان حل نمی شود و هم وقت امور اداری گرفته می شود
لذا در صورتی که مشکل ابلاغ دارید باید از مقطع مربوطه (دایره ی آموزش ، دایره ی پرورشی و….) پیگیری کنید
ضریب سال ۱۴۰۰
بخشنامه افزایش ضریب سال ۱۴۰۰ به مناطق ابلاغ گردید
اما نگارش هنوز ابلاغ نشده است در صورت ارسال نگارش و صدور احکام در این کانال اطلاع رسانی خواهیم نمود
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی