هدیۀ دو گیگابایتی ایرانسل به مشترکان به مناسبت پانزدهمین سالروز راهاندازی شبکۀ تلفنهمراه ایرانسل و به رسم قدردانی از مشترکان، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۰، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند با شمارهگیری#۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان […]
هدیۀ دو گیگابایتی ایرانسل به مشترکان
هدیۀ دو گیگابایتی ایرانسل به مشترکان
به مناسبت پانزدهمین سالروز راهاندازی شبکۀ تلفنهمراه ایرانسل و به رسم قدردانی از مشترکان، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۰، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند با شمارهگیری#۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت آن را دارد.
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی