اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریسامانه مدارسسامانه ها

مای مدیو آموزش وپرورش | ورود به سایت اصلی مای مدیو my medu.ir وزارت آموزش و پرورش

برای ورود به سایت مای مدیو اینجا کلیک کنیدورود به سامانه my.medu.ir

ورود به سایت مای مدیو my medu.ir آموزش و پرورش

 

برای ورود به سایت مای مدیو اینجا کلیک کنیدورود به سامانه my.medu.ir

برای مشاهده احکام ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

مای مدیو  اینجا کلیک کنید my.medu.ir

نتایج آزمون درخشان اینجا اعلام می شود

مای مدیو ، پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir ، سایت جدیدی است که امکان دسترسی به خدمات گوناگون را به صورت آنلاین برای فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آن ها فراهم می سازد.

در سال های اخیر بسیاری از سازمان های کشور به سوی ارائه خدمات آنلاین حرکت کرده و سامانه های مختلفی در این زمینه راه اندازی نموده اند.

وزارت آموزش و پرورش هم از این فرایند جا نمانده و با ایجاد سایت های متعدد، امکان دسترسی به خدمات گوناگون خود را به شکل غیر حضوری برای کاربران فراهم ساخته است.

پنجره واحد خدمات هم از جمله این موارد است که نسبت به سایر سامانه ها جامع تر بوده و خدمات گسترده تری را ارائه می دهد.

در همین راستا، آگاهی از روش ورود به سامانه my.medu.ir برای تمامی افراد مجاز جهت استفاده از آن الزامی است. چرا که اولین گام جهت استفاده از خدمات مختلف این سایت به شکل غیر حضوری، وارد شدن به آن می باشد.

توجه داشته باشید که امکان دسترسی به تعداد زیادی از دیگر سامانه های آموزش و پرورش هم از طریق پنجره واحد خدمات امکان پذیر است.

هم چنین بسیاری از خدمات مورد نیاز برای گروه های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها در این سامانه به صورت آنلاین ارائه می شود.

دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، دریافت کارنامه برای دانش آموزان، پیش ثبت نام مدارس، استعلام شهریه و موارد این چنینی دیگر از جمله مهم ترین خدمات سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای گروه های کاربری مجاز به شمار می آیند.

بنابراین کسب شناخت مناسب از این سامانه جدید و روش استفاده از آن برای کاربران حائز اهمیت است.

با توجه به این که سایت مذکور به تازگی توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده، در این بخش نحوه ورود به آن را به صورت کامل برای تان توضیح خواهیم داد.

پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در رابطه با سامانه مای مدیو  my medu .ir و خدمات آن به دست آورید.

 

همان طور که گفتیم، پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش  my medu ir درگاه آنلاین جدیدی می باشد که این وزارت خانه به منظور ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود ایجاد کرده است.

همانند سایر ارگان ها و سازمان های بزرگ، آموزش و پرورش هم سامانه های متعددی را جهت ارائه خدمات آنلاین به گروه های مختلف از جمله دانش آموزان و فرهنگیان ایجاد نموده است.

واحد پنجره خدمات هم یکی از این موارد است که امکانات متعددی را برای گروه های کاربری فراهم می کند. مهم ترین گروه های کاربری این سامانه شامل سه دسته فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها می باشند.

خدمات در نظر گرفته شده از طریق این سایت به آدرس اینترنتی my.medu.ir هم برای هر یک از این گروه ها متفاوت است.

برای مثال، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی برخی از متداول ترین خدمات آنلاین این سایت برای فرهنگیان به شمار می آیند. پیش ثبت نام مدارس، استعلام شهریه و دریافت کارنامه هم تعدادی از امکانات مهم آن برای دانش آموزان محسوب می شوند.

مای مدیو ۱

به این ترتیب، هر یک از این گروه ها می توانند با ورود به حساب کاربری خود این خدمات را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

بنابراین نیاز به مراجعات حضوری به مدارس تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. ذکر این نکته هم الزامی است که روش ورود به سامانه  my medu ir برای هر یک از این گروه ها متفاوت خواهد بود.

البته فرایند کلی برای تمامی گروه های کاربری یکسان است اما به اطلاعات متفاوتی نیاز خواهند داشت.

از آن جایی که بسیاری از کاربران شناخت زیادی از این سامانه جدید آموزش و پرورش ندارند، در ادامه نحوه ورود به آن را توضیح می دهیم.

سپس مهم ترین خدمات ارائه شده از این طریق برای گروه های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و والدین را به صورت مجزا بیان خواهیم کرد.

به این ترتیب، جهت وارد شدن به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و استفاده از خدمات ارائه شده در آن با توجه به نقش خود، مشکلی نخواهید داشت.

ورود به سامانه my.medu.ir مای مدیو

با توجه به توضیحات بخش قبل درباره با پنجره واحد خدمات وزارت آموزش و پرورش، شناخت مناسبی از این درگاه الکترونیکی جدید و عملکرد آن به دست آورید.

با این حال، موضوع مهم جهت استفاده از این سامانه و خدمات آن، نحوه وارد شدن به آن است.

در این مورد باید بگوییم که فرایند ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای تمامی گروه های کاربری یکسان می باشد. اما اطلاعات مورد نیاز برای ورود هر یک از آن ها از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا متفاوت است.

با توجه به این که هر کدام از گروه های مذکور با ورود به این سایت امکان دریافت خدمات مختلفی را خواهند داشت، در این بخش فرایند کلی وارد شدن به این سایت و اطلاعات مورد نیاز برای هر گروه را به صورت جداگانه بیان خواهیم کرد.

پس با توجه به نقش خود اعم از فرهنگی، دانش آموز، والدین یا سایر موارد، به راحتی می توانید فرایند ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را انجام دهید.

جهت ورود به سامانه خدمات الکترونیک این وزارت خانه کافی است یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز برای وارد شدن به سایت پنجره واحد خدمات به شرح ذیل می باشند:

۱٫در اولین گام باید آدرس اینترنتی سایت مذکور یعنی my.medu.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید.

برای وارد شدن به این سامانه و استفاده از خدمات آن می توانید هم از گوشی موبایل و هم از سیستم های رایانه ای استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

۲٫ بعد از این که نشانی فوق را سرچ کردید، کمی منتظر بمانید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج گوگل با همین نشانی و عنوان «مای مدیو – وزارت آموزش و پرورش» مربوط به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است. پس بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

مای مدیو ۲

۳٫ به این ترتیب، وارد صفحه اصلی این درگاه آنلاین شده و تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در بخش میانی صفحه پنجره ورودی قرار گرفته که افراد ابتدا باید نقش خود را انتخاب نموده و سپس متناسب با آن، اطلاعات لازم را وارد کنند.

این نقش به صورت پیش فرض «فرهنگی» می باشد. پس در صورتی که فرهنگیان قصد ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن را داشته باشند، باید اطلاعات خواسته شده یعنی کد ملی و رمز عبور را در جایگاه خود قرار دهند.

سپس برای وارد شدن به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، کد امنیتی را هم در کادر مربوطه قرار داده و گزینه «ورود» را بزنید.

مای مدیو ۳

۴٫ گروه بعدی که شرایط لازم برای ورود و استفاده از خدمات این سامانه را دارند، دانش آموزان هستند. این افراد هم باید مراحل قبلی را طی کرده و پس از ورود به صفحه اصلی این سایت، از کادر مربوط به نقش گزینه «دانش آموز»‌ را انتخاب کنند.

سپس باید تابعیت خود را از طریق قرار دادن تیک یکی از گزینه های «ایرانی» و «اتباع» تعیین کنید. دانش آموزان ایرانی جهت وارد شدن به سایت my.medu.ir نیاز به کد ملی و کد ۶ رقمی سریال شناسنامه شان خواهند داشت.

اما دانش آموزان اتباع باید کد دانش آموزی و تاریخ تولدشان را وارد نمایند. پس دانش آموز متقاضی ورود به این سامانه، بسته به تابعیت باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و پس از کد امنیتی، بر روی گزینه «ورود» کلیک نماید.

مای مدیو ۴

۵٫ اما علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان، امکان ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای والدین دانش آموزان یا سایر افراد هم فراهم است.

منتهی اطلاعات لازم برای این گروه ها باز هم متفاوت خواهد بود. والدین جهت ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن ابتدا باید با قرار دادن تیک مربوط به گزینه «ایرانی» یا «اتباع»، تابعیت خود را مشخص کنند.

والدین اتباع باید فیدا کد خود و تاریخ تولدشدن را در جایگاه های مربوطه قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، گزینه «ورود» را بزنند. اما والدین ایرانی برای وارد شدن باید بر روی گزینه «ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف» کلیک کنند.

مای مدیو ۵

۶٫ والدین ایرانی در گام بعدی ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، باید شماره تلفن همراه خود را ارائه دهند.

پس شماره تلفن خود را در کادر مربوطه قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، از قسمت پایین صفحه بر روی گزینه «ارسال رمز یکبار مصرف» کلیک نمایید.

مای مدیو ۶

۷٫ به این ترتیب، یک رمز موقت ۵ رقمی بر روی شماره موبایلی که وارد کرده اید فرستاده می شود.

این کد را دریافت نموده و در جایگاه تعیین شده برای آن قرار دهید. در صورتی که کد را به درستی وارد کنید، مستقیما به حساب کاربری تان در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

مای مدیو ۷

۸٫ در نهایت، هر یک از گروه های کاربری اعم از فرهنگیان، دانش آموزان، والدین یا سایر شهروندان به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و امکانات مختلف آن را مشاهده خواهند کرد.

دقت داشته باشید که صفحه کاربری این سایت برای گروه های مختلف متفاوت است. برای مثال، تصویر زیر رابط کاربری این سامانه برای دانش آموز را نشان می دهد.

مای مدیو ۸

تمامی گروه های مجاز برای استفاده از خدمات موجود در سامانه پنجره خدمات الکترونیک به نشانی اینترنتی my.medu.ir، با انجام اقدامات فوق می توانند به حساب کاربری شان وارد شوند.

در ادامه، خدمات موجود در این سامانه برای هر یک از این گروه ها را هم به صورت مفصل بیان خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی در این رابطه داشته باشید.

my medu.ir دریافت کارنامه

یکی از مهم ترین امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای دانش آموزان، دریافت کارنامه است.

تمامی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم با ورود به این سامانه امکان مشاهده و دریافت کارنامه خود را خواهند داشت.

تا قبل از راه اندازی این سامانه، دانش آموزان می توانستند برای اخذ کارنامه به سایت پادا مراجعه کنند. اما در راستای تحولات ایجاد شده در سامانه های آموزش و پرورش، بسیاری از خدمات این سازمان در سایت my.medu.ir تجمیع شد.

این موارد هم مربوط به دانش آموزان، هم فرهنگیان و هم والدین دانش آموزان می باشد. به هر حال، در صورتی که دانش آموزان قصد دریافت غیر حضوری کارنامه شان را داشته باشند، کافی است به حساب خود در این سامانه مراجعه کرده و مراحل لازم را طی کنند.

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان متقاضی دریافت آنلاین کارنامه هستند، در ادامه روش انجام این کار از طریق سامانه مای مدیو را برای تان توضیح داده ایم.

به منظور اخذ غیر حضوری کارنامه در این سایت، باید یک سری اقدامات را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این اقدامات مورد نیاز برای دریافت کارنامه به شکل آنلاین، شامل موارد زیر می باشند:

۱-در اولین قدم باید نشانی اینترنتی سایت مذکور یعنی سایت my.medu.ir کارنامه را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید.

دانش آموزان می توانند با استفاده از گوشی های موبایل یا سیستم های کامپیوتری به این سامانه وارد شده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

۲- بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، کمی صبر کنید تا گوگل نتیجه جیت و جویتان را نمایش دهد.

اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج با همین نشانی و عنوان «مای مدیو – وزارت آموزش و پرورش» مربوط به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است. پس جهت دریافت کارنامه بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

مای مدیو ۲

۳- در گام بعد به صفحه اصلی این سامانه منتقل شده و پنجره ورودی را مشاهده می کنید. جهت دریافت کارنامه ابتدا باید نقش خود را مشخص کنید. دانش آموزان جهت این امر باید از کادر تعیین شده با عنوان «انتخاب نقش»، گزینه «دانش آموز»‌ را انتخاب نمایند.

بعد از آن نوبت به تابعیت می رسد که برای انجام این کار بسته به تابعیت خود، باید تیک مربوط به گزینه های «ایرانی»‌ یا «اتباع»‌ را قرار دهید. اطلاعات مورد نیاز برای دانش آموزان ایرانی جهت ورود به سامانه مای مدیو شامل کد ملی و عدد ۶ رقمی سریال شناسنامه است.

اما دانش آموزان اتباع باید کد دانش آموزی و تاریخ تولدشان به شمسی را وارد کنند. به هر حال،‌ پس از ورود اطلاعات خواسته شده، کد امنیتی موجود را هم تایید کرده و گزینه «ورود»‌ را بزنید.

مای مدیو ۴

۴- در صورتی که اطلاعات کاربری مورد نیاز را به درستی وارد کنید، به حساب کاربری خود در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش منتقل شده و امکان استفاده از خدمات آنلاین این سامانه را خواهید داشت.

به منظور دریافت غیر حضوری کارنامه، باید از کادر «خدمات آموزشی دانش آموزان»‌ در همان قسمت ابتدایی صفحه، بر روی گزینه «دریافت کارنامه» کلیک کنید.

مای مدیو ۹

۵- کسانی که برای اولین بار از این طریق اقدام به دریافت کارنامه می کنند، باید یک نظرسنجی مربوط به وضعیت مدرسه را تکمیل نمایند. این نظرسنجی به منظور کسب نظرات کلی والدین و دانش آموزان از شرایط مدرسه و بهبود آن انجام می گیرد.

اما کسانی که قبل نظرسنجی سایت my.medu.ir را انجام داده باشند، مستقیما به صفحه زیر منتقل خواهند شد.

در این قسمت از شما خواسته می شود برای دریافت کارنامه، سال تحصیلی و دوره تحصیلی را مشخش کنید. پس اطلاعات خواسته شده را بر اساس کارنامه مد نظر وارد کرده و گزینه «جستجو» را بزنید.

مای مدیو ۱۰

۶- در نهایت، تمامی اطلاعات دانش آموز به همراه کارنامه درخواست شده برای مقطع مد نظر، در سامانه مای مدیو نمایش داده می شود.

به این ترتیب دانش آموز می تواند با مشاهده کارنامه خود از این طریق اطلاعات کاملی از نمرات خود به دست آورد.

مای مدیو ۱۱

با انجام این اقدامات ساده، امکان دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت غیر حضوری از طریق پنجره واحد خدمات وزارت آموزش و پرورش وجود خواهد داشت.

پس در صورتی که قصد دریافت کارنامه خود در مقاطع مختلف ا دارید، کافی است اقدامات فوق را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید.

My medu ir سایت احکام

در بخش قبل نحوه دریافت کارنامه از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را برای دانش آموزان توضیح دادیم.

اما همان طور که گفتیم، خدمات این سایت تمامی گروه های مرتبط با این وزارت خانه از جمله فرهنگیان را هم شامل می شود. یکی از جدیدترین خدمات این سایت برای فرهنگیان، امکان مشاهده و گرفتن حکم رتبه بندی است.

به عبارت دیگر، سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان از اسفند ۱۴۰۱، همین سامانه my.medu.ir خواهد بود. از این رو فرهنگیان برای ورود به این سامانه و دریافت حکم رتبه بندی خود باید مراحل زیر را طی کنند:

۱-ابتدا باید با استفاده از روشی که در بخش قبل توضیح دادیم، به صفحه اصلی این سامانه وارد شوید.

پس از مشاهده پنجره ورودی، نقش خود را «فرهنگی»‌ انتخاب نمایید. سپس از شما درخواست می شود کد ملی و رمز عبورتان را وارد کنید.

رمز عبور سامانه مای مدیو برای فرهنگیان همان رمز عبور سامانه رتبه بندی به آدرس RTB.medu.ir خواهد بود. پس کد ملی و رمز عبورتان را وارد کرده و پس از تایید کد امنیتی،‌ گزینه «ورود»‌ را بزنید.

مای مدیو ۱۴

۲- اگر اطلاعات کاربری تان را به شکل صحیح وارد کرده باشید، به حساب کاربری خود در این My medu ir سایت احکام منتقل شده و منوی خدمات را مشاهده خواهید نمود.

به منظور مشاهده و دریافت نتیجه رتبه بندی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، باید بر روی گزینه «نتیجه رتبه بندی»‌ کلیک نمایید.

مای مدیو ۱۲

۳- با انتخاب گزینه قبل، جدولی مشابه شکل زیر برای تان نمایش داده می شود. گزینه سبز رنگ در ستون «عنوان رتبه»‌ جدیدترین حکم صادر شده برای شما است.

سایر امتیازات مربوط به فرهنگی هم در ستون های بعدی قابل مشاهده خواهند بود.

مای مدیو ۱۳

با انجام این چند مرحله ساده، امکان مشاهده احکام رتبه بندی فرهنگیان را از طریق سایت my.medu.ir خواهید داشت. بنابراین متقاضیان جهت گرفتن حکم رتبه بندی خود باید تنها از طریق این سامانه اقدام نمایند.

my medu ir سنجش

سنجش بدو ورود به مجموعه آزمایشاتی گفته می شود که دانش آموزان قبل از ورود به مقطع دبستان باید در آن شرکت کنند. این گونه وضعیت سلامتی آن ها از چندین جنبه مهم مانند شنوایی، بینایی و غیره مورد بررسی قرار می گیرد.

امکان اخذ نوبت آنلاین برای انجام این کار از طریق سامانه مای مدیو برای والدین فراهم شده است. از این رو والدین برای دریافت نوبت غیر حضوری از طریق این سایت، باید اقدامات زیر را انجام دهند:

۱٫بدین منظور هم ابتدا باید به صفحه اصلی این سامانه مراجعه کرده و نقش «والدین و سایر» را انتخاب نمایید. سپس ایرانی یا اتباع بودن را تعیین کرده و گزینه «ورود از درگاه دولت»‌ را بزنید.

مای مدیو ۱۶

۲- در مرحله بعد به صفحه زیر وارد شده و جهت دریافت نوبت برای سنجش، باید روش ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را «ورود با کد یکبار مصرف» یا «ورود با کد QR» انتخاب کنید.

در صورت انتخاب روش اول، باید شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مربوطه قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، گزینه «ورود»‌ را بزنید.

مای مدیو ۱۷

۳- در ادامه کدی یک بار مصرف بر روی گوشی موبایل شما ارسال می شود که باید آن را در کادر مربوطه قرار دهید تا به حساب کاربری خود در سامانه my.medu.ir وارد شوید.

مای مدیو ۷

۴- بعد از این که به حساب کاربری خود وارد شدید، از قسمت بالای صفحه بر روی گزینه «سنجش بدو ورود»‌ کلیک نمایید.

مای مدیو ۱۸

۵- با انتخاب گزینه قبل، به صفحه ای مانند شکل زیر وارد شده و اسامی فرزندان را مشاهده می کنید.

در صورتی که قصد دریافت نوبت سنجش برای فرزندان مشخص شده را دارید، بر روی نام آن ها کلیک کنید.

در غیر این صورت، برای اضافه کردن فرزند در سامانه مای مدیو ، گزینه سبز رنگ «افزودن فرزند»‌ را بزنید.

در این صورت باید تمامی اطلاعات فرزند مد نظر را وارد کرده و با انتخاب گزینه «تکمیل اطلاعات» آن ها را ثبت کنید.

مای مدیو ۱۹

۶- در گام بعدی،‌ برای دریافت نوبت آنلاین جهت سنجش فرزند خود باید گزینه «سنجش نوآزمون» را بزنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «دریافت نوبت» و تعیین استان خود، باید یکی از مراکز موجود را انتخاب نمایید.

به این ترتیب، تاریخ و زمان های خالی برای تان نمایش داده شده و امکان تعیین دقیق نوبت را خواهید داشت.

مای مدیو ۲۰

با تکمیل اطلاعات خواسته شده در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای دریافت نوبت، به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد. با پرداخت هزینه مورد نیاز، رزرو نوبت به صورت نهایی برای شما انجام خواهد شد.

My medu ir ازمون رغبت

یکی از خدمات مهمی که در سامانه my.medu.ir به دانش آموزان ارائه می شود، آزمون های توانایی و رغبت است. این آزمون ها به دانش آموز کمک می کنند تا با توجه به توانایی ها و البته میل و رغبتش، رشته تحصیلی خود را برای تحصیل در آینده انتخاب کند.

اگر چه برای انتخاب نهایی رشته های علوم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش علاوه بر میل دانش آموز، معدل وی هم تاثیر دارد. به هر حال، جهت شرکت در آزمون رغبت یا همان هدایت تحصیلی در سامانه مای مدیو ، باید مراحل زیر را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید:

۱-در اولین قدم باید به صفحه اصلی این سامانه وارد شده و نقش تان را «دانش آموز»‌ انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن اطلاعات کاربری، به حساب خود در این سایت بروید.

مای مدیو ۲۱

۲-بعد از ورود به حساب کاربری، جهت شرکت در آزمون رغبت باید از منوی خدمات بر روی گزینه «هدایت تحصیلی» را انتخاب نمایید.

مای مدیو ۲۲

۳- به این ترتیب، وارد بخش زیر شده و دو آزمون مختلف را مشاهده خواهید کرد. برای شرکت در آزمون رغبت از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، باید اولین گزینه با عنوان «ورود به آزمون رغبت» را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

مای مدیو۲۳

دانش آموزان با شرکت در این آزمون و پاسخ دهی به سوالات موجود، اطلاعات مشاوره ای مناسبی جهت انتخاب رشته تحصیلی خود برای مقاطع بعدی کسب نموده و می توانند رشته متناسب با توانایی های خود را پیدا کنند.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید