همکاران محترم ازمون رتبه بندی: همکاران زیادی تماس گرفته اند با توجه به اینکه فرم خودارزیابی را کامل کرده بودند ، و تایید مسئول هم خورده بوده .الان که بررسی دوباره شده چون سامانه اختلال داشته باید از اول مراحل خودارزیابی و تایید مسئول را انجام دهند…همکاران با توجه به مطالب فوق اطلاعات رتبه بندی تون راچک کنید ، تا در صورت این اتفاق فردا که اخرین روز ویرایش هست به مشکل برنخورید.
در صورت بروز مشکل با کارگزینی محل خدمت خود هماهنگ شوید
پاسخ به سوال آزمون رتبه بندی
همکاران محترم ازمون رتبه بندی: همکاران زیادی تماس گرفته اند با توجه به اینکه فرم خودارزیابی را کامل کرده بودند ، و تایید مسئول هم خورده بوده .الان که بررسی دوباره شده چون سامانه اختلال داشته باید از اول مراحل خودارزیابی و تایید مسئول را انجام دهند…همکاران با توجه به مطالب فوق اطلاعات رتبه بندی […]
با سلام در قسمت شایستگی های تجربه سقف امتیاز ۱۶۰ می باشد و امتیاز لازم برای رتبه استاد معلم هم ۱۶۰ می باشد ، با توجه به پلکانی بودن امتیاز سنوات خدمت، تنها کسانی می توانند رتبه استاد معلم را کسب کنند که ۳۰ سال سابقه خدمت داشته باشند و این دور از انصاف و عدالت است وقتی اعلام شده که با سابقه خدمت ۲۱ سال به بالا شرایط کسب رتبه استاد معلم را دارند، لطفا در امتیاز این قسمت تجدید نظر یا شفاف سازی شود. با سپاس